Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 63 av 63

Ämne: alex schulman tycker till om kent...

  1. #61
    Medlem Emobratens avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    399

    Standard

    Schulman är en kung som vågar såga folk i ett annars så stelt och "snällt" Sverige. Sen att han sågar kent är ju för att det är så tacksamt eftersom så många (inklusive mig själv) tar angrepp på allt vade kent heter väldigt personligt nästan som om någon attackrar en familje medlem .

    Sånna som Alex vill ha uppmärksamhet och att folk ska bli upprörda. Man kan ju dra likheten med Kent att de tycker ju att det sporrar dem och att det är roligt när folk hatar dem . Som den svart vita bilden där de är klädda i rikemans dressar från 1800- talet. Det blev ju storm direkt. Något som grabbarna tyckte var extremt roligt
    Kent konserter: 13

    Jag är ett forumtroll!


    Jocke jag vill ha din röda jacka!

  2. #62

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bcq Visa inlägg
    Du om någon borde nog kanske läsa på lite. Innan du dömer folk till höger och vänster. Om du nu ser en gestalt som Alex Schulman som en icke journalist så är jag jävligt nyfiken på vad en journalist är för dig.
    En person som gör seriösa artiklar och inte skriver massa skit om allt och alla.
    "VM i att hålla färgen
    tyck synd om mig, jag är ensamast i Sverige"

  3. #63
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Alex Schulman är väl ingen att direkt ta på allvar.
    Vem vill vara känd för att skriva en blogg om skvaller...?
    Alla som tycker det är viktigt att vara känd ska man inte lägga nån större energi på.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •