Sidan 81 av 135 FörstaFörsta ... 31717273747576777879808182838485868788899091131 ... SistaSista
Resultat 1 201 till 1 215 av 2011

Ämne: Depeche mode

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Men lilla gubben då. Hoppas allt blir bra snart iaf.

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anx Visa inlägg
    Det hör iaf inte till vanligheterna. Och hur otroligt slut ska man inte vara om man inte kunnat äta ordentligt på två veckor. Jag vill verkligen inte att det ska vara sant men det är lite skumt att de ställt in så många spelningar.
    Ja kanske inte magsjuka hela 2 veckor men det kanske bara tar tid att bli helt frisk. Vi får se.

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Daniel Sjölund i Djurgårn drabbades av någon mystisk magåkomma i början av förra säsongen. Han kunde inte tillgodogöra sig mat och gick ner läskigt mycket i vikt. Skönt att han kom igen sent om sider.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Går tydligen rykten om att dom ska ta upp turnén den 7:e juni i Leipzig.
    Hm, har du nån källa eller bara nåt du hört?

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Ja kanske inte magsjuka hela 2 veckor men det kanske bara tar tid att bli helt frisk. Vi får se.
    Ja det är bara att hålla alla tummar vi har för Dave nu. Är det bara magsjuka så är ingen gladare än jag
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Hm, har du nån källa eller bara nåt du hört?
    Läste på en blogg att det gick rykten om det, men jag vet inte vart han fått det ifrån.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Vore skönt om dom lade upp någon uppdatering på depechemode.com

Last.fm

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Vore skönt om dom lade upp någon uppdatering på depechemode.com
    I alla fall något om Daves status. En dementi om alla rykten gällande tarmcancer vore det optimala. Eller något. Litet. Snart. Tack.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag är livrädd. Dave bli frisk. Snälla.

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Spökliktvit Visa inlägg
    Läste på en blogg att det gick rykten om det, men jag vet inte vart han fått det ifrån.
    Skont med bra kallor som man verkligen kan lita pa...

Daniel "I heard a rumour, they travel fast"
    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Detta inlägg var myyyyyyyycket myyyyyyyyyyyyycket tristare än mitt...
    Blog
    Bilder

Reg.datum
    Oct 2002

Standard

According to various reports more shows are off including London, Hamburg and the 2 Dusseldorf shows. An official announcement is about to be made today by the band's management. This news article will be updated the moment we get more news.

Update: In a response to Limburger.nl Smeets would have said that Dave Gahan has undergone surgery in New York during which a tumor was dicovered. Doctors would have said that it would be irresponsible to keep on touring in these conditions. It's unclear why the band does not just cancel the complete first part of the tour so that Gahan can recover at ease.

Källa:
    http://www.side-line.com/news_commen...=42653_0_2_0_C

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Fast jag har fortfarande svårt att tro på det. INGEN annan "seriös" media har såvitt jag vet tagit upp skiten ens en gång, och de har inte gett ut någon officiell information alls. Det är väl jävligt märkligt att inte deras management väljer att antingen bekräfta eller dementera uppgifterna?
    De är ju väl medvetna om att det går rykten och att det handlar om hur mycket folk som helst som bokat resor och hotell osv för att kunna gå på deras konserter.

Vet inte hur länge den där artikeln har varit uppe men det har ju inte kommit något nytt ännu på DM:s hemsida i alla fall.

Last.fm

Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Fast jag har fortfarande svårt att tro på det. INGEN annan "seriös" media har såvitt jag vet tagit upp skiten ens en gång, och de har inte gett ut någon officiell information alls. Det är väl jävligt märkligt att inte deras management väljer att antingen bekräfta eller dementera uppgifterna?
    De är ju väl medvetna om att det går rykten och att det handlar om hur mycket folk som helst som bokat resor och hotell osv för att kunna gå på deras konserter.

Vet inte hur länge den där artikeln har varit uppe men det har ju inte kommit något nytt ännu på DM:s hemsida i alla fall.
    Jag önskar verkligen också att det inte var sant men med alla inställda spelningar så är det nog det...

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Åh jobbigt... Så segt, dom borde verkligen släppa någon info till fansen så folk vet hur det ligger till åtminstone. Om dom inte vet huruvida dom ska ställa in alla konserter eller inte kan dom väl skriva det, men det vore ju bara att veta hur Dave mår åtminstone och vad som har hänt.

Last.fm

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Den senaste inställda spelningen är ju den som skulle ha varit ikväll i Vilnius.
    Kanske är det så att de inte vill ge ut mer information innan den konserten, för om Dave trots allt är frisk och kan spela i London den 30e så kommer folk fråga sig varför dom inte också kunde spela i Vilnius ikväll. En liten teori bara. Och vad fan, om han nu verkligen mår skitdåligt så borde dom ju ha sagt det vid det här laget.

Last.fm

Sidan 81 av 135 FörstaFörsta ... 31717273747576777879808182838485868788899091131 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •