Jag håller också hoppet uppe, inför konserten i Köpenhamn.
Jag håller också hoppet uppe, inför konserten i Köpenhamn.
Och vad menar dom med "first part of the tour"? Vilken del av turnén är det? Alltså i den där arikeln..
Hmm! :/ .. Stackars Dave! Har han inte gått igenom tillräckligt redan?
Hursomhaver, så hoppas jag att han blir frisk/är frisk snart igen, och att de kan spela i Arvika!
En man som redan varit död en gång och återupplivats borde väl klara det mesta. Hoppas på det bästa.
Fast även om det är en tumör kan det vara något som går snabbt att fixa och som man knappast behöver vara dödssjuk för. Gahan kan med andra ord mycket väl stå på scenen om ett tag igen, även om dom kanske måste ställa in fler konserter. Utifrån det vi vet än så länge åtminstone...
Tycker verkligen inte om de här ryktena.
Hoppas verkligen att Mr.Gahan är på bättringsvägen. Självklart vill jag se Depeche på Arvika, men framförallt vill jag att Dave ska bli frisk och leva lycklig i många år framöver.
http://www.depechemode.com/news.html
05.28.2009
Depeche Mode are pleased to announce they will restart their interrupted Tour Of The Universe in Leipzig, Germany on June 8th. On May 12th, lead singer Dave Gahan suffered a severe bout of gastroenteritis, leading to his hospitalization and the cancellation of the Athens concert. While in hospital, further medical tests revealed a low-grade malignant tumour in Dave's bladder, which has since been successfully removed. At doctors' orders Dave Gahan must take a break until June 8th, to ensure that he makes a full recovery. The Leipzig show on June 8th will be the first concert following Dave's recovery.
Dave Gahan sincerely thanks his fans for their support, understanding and patience. Depeche Mode deeply regret any problems or inconveniences the cancellations and postponements may have caused.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Åh, vad skönt att han nu mår bättre!!!!!
Åh gud vad skönt. Wohoo.
Nya uppdateringen på depeche modes hemsida:
http://www.depechemode.com/news.html
Touren är skjuts upp ytterliggare till Leipzig 8 juni.
Fan vilken tur jag har som har bokat biljett till den spelningen, men allt känns dock väldigt osäkert. Hoppas han blir frisk nu!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Åh vad bra!<3