one november, spawned a monster in the shape of this child
Tråden där man tillägnar andra ens egna kramar.
Dagens Toos en Henkwww.toosenhenk.nl
Ricky Gervais!
Englands och världens roligaste människa!
The Office och framförallt Extras är världens roligaste TV-serier!
Hans tre ståuppshower Animals, Politics och Fame är också underbara!
Upptäck!![]()
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
våran mattelektion var rolig. våran lärare trodde ett våra klass kunde klara sig själv i en halvtimma.
när läraren stängde dörren började alla ropa och prata. men våran lärare hörde oss.då fick vi in en annan lärare som skulle passa oss.
han har föresten jobat på ett fängelse.
Trevligt, trevligt...
min mattelärare är fd. militär.
den enda lärare folk respekterar och den enda lärare som respekterar oss.
ingen gör något dumt på hans lektioner... men han är den bästa lärare jag har samtidigt![]()
för några årsedan hade vi en lärare som hette gunnel frisk. hon var jättesträng men var också den bästa läraren jag haft =)
alla andra var jätterädda för henne.
Det är ofta så, en del lärare är folk "rädda" för, men dom är oftast dom bästa.
Han jag har är en sån där man måste ställa sig upp för när han kommer in i salen på morgonen och sen får man "tillåtelse" att sätta sig ned.
samtidigt har han humor och skämtar mycket. vi kan få en mattegenomgång att spåra ur totalt, en gång slutade det med att vi diskuterade 70-talets frisyrer eller något sånt.![]()
Min historielärare kör också med den där godmorgon-grejen (att vi måste få tillåtelse att sitta ner). När han sa det första lektionen trodde alla att han skämtade...
Jag gapskrattade nyss åt 365 Uddevalla:
http://tresexfemuv.blogg.se/2009/may...aaba4b9fc15367
Dansklippet en bit ner var också kul...
Skrämmande alltså...![]()
When you can live forever, what do you live for?
[QUOTE=citronkvisten;630958]Min historielärare kör också med den där godmorgon-grejen (att vi måste få tillåtelse att sitta ner). När han sa det första lektionen trodde alla att han skämtade...
QUOTE]
när jag var ny så hade ju ingen sagt det där till mig så jag fattade inte varför alla ställde sig upp när han kom...
fattade det dock ganska snabbt![]()
"Hahahhaha kan se framför mig hur mh kollar på mitt ansikte och tänker. "Nej, den där jävelns ansikte är fan offtopic för hela forumet, för lång signatur har han också, nu jävlar."