Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
vad tycker ni om silikonbröst?
(rasmus) Vad skulle ni tycka om silikonfötter?
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
vad tycker ni om silikonbröst?
(rasmus) Vad skulle ni tycka om silikonfötter?
att jag tänkte på förra gången jag förhandlade med min släkt om att få bli ivägskickad till The UK.
jag fick lova att inte skriva saker om politik eller att på nåt sätt försöka påverka det svenska valet isåfall.
tänker absolut hålla det där om jag till slut får komma iväg nu.
men jag flinade brett för mig själv igår när jag tänkte på det där dom sa till mig. hade glömt bort den diskussionen helt.
Den här:
tecken
Senast redigerat av förgätmigej den 2009-08-21 klockan 21:37.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
En kille i min klass kom med massa snoddar på benen igår.. blev fett besviken på honom![]()
dö. ok?
766 in my heart<3 HAHAHAHAHA
Första engelskalektionen på nya skolan med nya klassen/läraren.
Jag: I think our teacher has really big ears!
Fabian: Hips?!?!!