Jag önskar jag kunde skratta.
Lyssnade på Dan Berglunds låt "Om jag hade pengar eller Visa till Demokratin". Så jävla rolig text. Så fin beskrivning på en borgares mentalitet.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
http://foto.stilren.se - portfolio
Embelie i Anna Odell-tråden:
"Jag skulle nästan vilja göra henne mer illa än många massmördare."
Hur illa vill man göra massmördare?
Hur illa vill massmördare göra Anna Odell?
Och så det lilla ordet nästanTack.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Jag satte mjölken i luftstrupen:
http://forumet.kent.nu/showpost.php?...2&postcount=24
Edit: No offense Joel!
Mr Orange
Satt och skrattade åt att jag råkade skriva "duck you" när jag skulle skriva "fuck you". Lättroad. Jag vet.
Jag och en kompis pratar om grabben som stämde Gud i USA och hur kaxig man måste vara för att våga göra en sån sak.
Hon konstaterar enkelt:
"You would really need to be a full-on Chuck Norris ball badger, hardcore"
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Efter en vecka på folkhögskola hade vi vår första elevkväll, där varje internatbyggning hade varsitt framträdande. De flesta var vansinnigt roliga, men bäst var ändå en som läste ur "en dagbok", om alla snygga killar på skolan och då menade hon "förstås inte de barnsliga, utan de mer mogna, lääärarna"Fast mest kär var hon i rektorn, så på slutet fick han ett brev med ett stort hjärta på och så sjöng de "forelska i rektorn" (finns en norsk låt som heter "forelska i lærarn"...
Låter garanterat inte helt lika kul när jag skriver det, men det var sjukt roligt, hela gymnastiksalen skrek av skratt =D
När jag sitter helt ensam i bilen på väg hem från Värmdö kör jag ikapp och om en bil med reg OWC XXX och eftersom jag faktiskt lyssnade på Isola i bilen blev jag lite smått till mig, till en början. Kort därefter insåg jag hur patetisk jag var. Det var då jag började skratta.
Nej, vad du har rätt i den näst sista meningen
Jag skrattade åt J. Påp:
/showthread.php?p=686468
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di