I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Jag var i Rosengård och vände en gång. Av misstag. Jag slumrade till några minuter för mycket på bussen mot Nobeltorget och glömde att gå av. Folk där blängde så in i helvete när jag till slut lite yrvaken och väldigt förvånad gick av några minuter försent, att jag gladeligen tog första bästa buss tillbaka mot Nobeltorget igen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Det behövs en polisbil för att skydda den andra polisbilen, då har det gått för långt.
Kasta sten på brandmännen, då har det gått för långt.
Sen kan man sitta och säga att de kommer från andra kulturer och allt det.
Det verkar som deras föräldrar skiter i vad deras ungdomar gör när de går ut.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Jo Sverige fungerar på det sättet att man respekterar rättsväsendet. Om inte ens föräldrarna vet att man inte kastar sten på vänliga brandmän så kan de åka hem.
Om de varit kontrollerade förut, varför blir de fullständigt helt okontrollerbara? Om de inte vet hur det svenska systemet fungerar, varför uppför de sig inte som i hemlandet?
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag har inte skrattat på två dagar.
Hehe, småskrattade lite när Ansgar kasade ner från soffan när han sov.
Msnkonversation med en vän.
Vän säger:
blir fast på hotellet alltså ?
Jag säger:
Nja, vi har varit ner på Ground Zero
Men sedan orkade jag inget mer
Vän säger:
okej vare nice däöråd'
där då *
Jag säger:
jovars
lite svårt att föreställa sig det som hände för åtta år sedan
Vän säger:
huh
Jag säger:
Vad?
Vet du inte vad Ground Zero är eller vad som hände där för åtta år sedan?
Vän säger:
nej.
Det roliga är att min vän pluggar till samhällsvetare.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"