kommer videon någon gång eller blir vi utan det? ;<
kommer videon någon gång eller blir vi utan det? ;<
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag tror den dyker upp till helgen någon gång ^^
i just can´t get enough
när kom ingenting-videon? mitt internet sepade den tiden då ingenting kom :@
meningslösa, menigslöösa
hoppas dom släpper mer live-material-musikvideos. Den döda vinkelns video var underbar! hade dock velat se lite längre klipp än bara massa flashar.
Spelar inte längre någon roll...
Kent kör Columbus videon i Lund. Det hade varit en cool premiär, på en spelning. Mja, kanske, kanske inte. Eller ja, premiär nu på torsdag hade varit grymt
känsla av frihet tyngre än sorg
SE UPP HÄR KOMMER MIN ÅSIKT (man måste tydligen informera om detta)
Den döda-vinkeln videon känns bara som ett billigt sätt att komma undan. "shit vi har inga-ideér, vad ska vi göra" lösningen blir att man klipper ihop en massa gammalt filmat material, leker lite i imovie, så är saken biff. Voila; en sprillans ny kent-video.
Kent borde lägga ner lite mer energi på sina videos, de enda värdiga bandet ENLIGT MIN MENING är nog 747 och FF. Resten är b-aktiga. Dom andra, fungerar men den blir väldigt lätt enformig, kul idé dock att man ser reflektionen i rutan.
Palace and main ska vi inte tala om, jag bytte alltid kanal när låten kom, skitbra låt men fruktansvärt tråkig video. Eller så är det jag som inte orkar med handycams. Ändå har jag läst film på högre nivå i ett par år, så jag har väl fått min överdos av pretantiösa handycamsfilmer som leker djupa . Fast jag gillar bakgrundsidén till filmen, Eloge för den.
Max 500, fungerar. Rätt spännande.
Bland dom äldre så är det väl En himmelsk drog som är bland de trevligare och svenska musik non stop. Den engelska känns lite, tjae, inga ord för det.
Men vad jag vill säga är att det pendlar som tusan i kvalité. Men så fin och intessant video som FF-videon kommer dom nog aldrig få igen. Fortfarande sitter jag och väntar på vad som ska hända nästa gång ljuset sveper förbi.
whats wrong with a litte destruction
Tack för dina åsikter.
När det gäller videon till döda vinkeln så brukar jag ha i åtanke att de aldrig tidigare släppt livematerial på det sättet. För de som inte var med på deras wigwam-turné så är just den videon väldigt tuff. Sen var väl inte den döda vinkel riktigt tänkt att bli singel(?).
"Dom andra" är som du säger lite enformig, den kör nog mer på att förmedla någon slags känsla än att man ska förstå vad den handlar om.
747 & FF..båda är bra.
I palace & main så känner vi ju till vad de gjorde med budgeten till videon.
En himmelsk drog har en härligt feeling i sig, gillar den starkt, "Om du var här" likaså.
Och Columbus är ju störtskön, riktigt tufft med de långa långsamma videorörelserna över stockholm. Barnet som står tittar. I den uppfattar man ju ändå rätt bra vad det handlar om i takt med musiken. Ett stort pluspoäng till den..
Alla har vi fastnat hos nån någonstans