Jag gillar det ^^ det är verkligen kent
Jag gillar det ^^ det är verkligen kent
Kul att jag hade rätt om att dom inte skulle vara med.
Älskar videon... mycket bättr eän ingenting
det var ju också rätt kul att så många trodde att det skulle komma "bilder" från sthlm, inte så oförutsägbart men,,
meningslösa, menigslöösa
Jag tycker ärligt talat videon var riktigt tråkig. Inte alls samma grej som ingenting. Varför åh, varför, kan de inte ha me lite snabba bilder där kent sjunger också, det skulle lyfta videon så jävla mycket. Eller en huvudroll av nå slag ? visst en tjej som går omkring i 4 sekunder, men bara för att det är musikvideo så tycker jag faktiskt den ska ha en liten story och är det bara massa bilder på en stor stad, så måste det finnas lite bilder på när de sjunger.
Men det är väl ett typiskt kent påhitt! Dock, credd för riktigt snygga bilder på stockholm, fångar lixom "fyllapromenaden hem".
men åter igen, vart fan är kent ?
"..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"
Oväntat. Ytterligare en totalt värdelös video. Tydligen är det dåligt med bra regissörer för musikvideor i Sverige. Zzzzz...
Jag har blivit äldre, saknar glöd
jag vill ha videor som kräm, gravitation och 747! kents nyare videor är inte så spännadne faktikst, med undantag av max 500 som jag älskar och har älskat sen första gången jag såg den, åh <3
.. Det är därför jag och min kompis kommer ta er med storm när vi regiserar nästa kent video. Hade jag gjort videon till denna låten hade jag också kört på stockholms temat men som många säger skulle bandet varit med, och videon skulle ha mer av en handling även om jag också använt mig av dom många snygga miljöbilderna, med lite mer variation, inte bara svepningar. Snyggt var det i alla fall tycker jag.
.. Men jag tänker aldrig så långt.
okej den döda vinkeln är fin fast ah, det är ju mest för att det är kul att se om man var på turné 19
Okej, Ingenting videon är bättre.
Men visst finns det fina stunder i den här videon också, även om den är lite intetsägande på många plan enligt mig.
Men visst är man glad över att det kom en video, heller det än ingen video.
Jag älskar dock början & bilderna där, när himlen blinkar & så, ruggigt fint!
Men ändå som vissa säger så borde en video ha en LIIIIITEN "historia", och här finner i alla fall inte jag någon röd tråd, förutom stad & åter stad.
Njah, lite besviken är jag fortfarande.
Men "håll mig älskling nu" är riktigt fint.
Jaja tack för videon! ;D
Den var helt enkelt : Bra.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Riktigt bra video