Mycket konstig video måste jag säga :P men ändå sjukt bra
Mycket konstig video måste jag säga :P men ändå sjukt bra
Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Vacker video
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar
Sjukt snygg video! I början och slutet iaf.. Alla bilder på Stockholms folkvimmel blev lite långtråkigt. Sknade bandbilder. Men ändå en av de bättre kent-videorna.
"när det är fem minuter kvar, det är då, då man går tillbaks till istiden och bara...bara önskar att allt var över"
Oj, waow, vilken härlig video!
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
tyckte den var lite trist.
och inte alls som jag tänkt mig.
Låten låter så mer storslagen än vad videon kändes.
jag saknar kent med
Tja...videon fick mig att tänka på Madonnas- Ray of Light video....fast kents var ganska mörk i jämförelse... Lite väl mycket vemod...
It’s not a question of devotion, you cannot carve your own tattoo.
I’m not a part of your emotion, you cannot tell me what to do.
det är snyggt när man får se det paret kramas i typ en halv sekund just när han sjunger: håll mig älskling nu..
det mesta var riktigt snyggt, men inte sååååååååååååååååååååååååååååååååå rolig, jag saknade jocke & c.o
meningslösa, menigslöösa
Den blev faktiskt som jag hade förväntat mig.
Fast utan det där i slutet.
Att kameran skulle spola tillbaka så att man var tillbaka på ruta ett.
Men grymt bra video!
Grymt snygg
Grymt bra musik
Grymt bra kent
Nu förstår alla att varför vi älskar kent!
Kent vill inte vara med i sina videos -fine with me. Men de kan väl ändå anstränga sig lite mer än detta. Förbannade Kalle Anka klass på detta. 5 minuters stillbild på Sigge Cedergren hade varit mer intressant. Videosarna till Dom Andra och Gravitation visade att det går att göra nåt bra även om bandet inte vill synas.
Helt OK, men jeg hadde også forventet noe mer.. Synes også Ingenting videoen var bedre, og jeg synes de bør ha med et lite klipp av bandet om ikke noe annet. Det blir liksom mer personlig da. Men det kjennes som en video hvem som helst kunne lagd. Sikkert bedre for de som bor i og er kjent i Stockholm.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...