Låten i sig är så stark, hade kanske väntat mig lite mer av videon...
Man får ju en innre bild i skallen när man hör låten, min bild stämde inte överens
med videon. Men jag tycker den är helt okej ändå!!! Tack kent!
Låten i sig är så stark, hade kanske väntat mig lite mer av videon...
Man får ju en innre bild i skallen när man hör låten, min bild stämde inte överens
med videon. Men jag tycker den är helt okej ändå!!! Tack kent!
...Svarta tysta tårar...
Blir inte detta den första videon där ingen av dom själva är med?
Annars en snygg video!!
Alltså
Regi: Popcore. =/
Jag tycker faktiskt bättre om Adam Bergs videos.
Jag saknar att ingen av killarna är med i videon.
Visst video är snygg, men jag hade nog förväntat
mig något annat =/
Jag hade också förväntat mig mer, visst är den snygg men inte alls så bra som Ingenting videon.
Jag har bara sett den en gång nu men... hoppas den kommer till Musicbox snart så att det blir lite bättre kvalité också!
Som någon sagt.
Då kanske den förbättras.
Men jaja, fin var den i alla fall.
Men besviken måste jag säga att jag är.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Stockholmsångest...
Fylla, klotter, misär och våld
På pricken med andra ord!
Åtminstone såhär års.
Låt snö bre ut sin oskuld och göra
Stockholmslandskapet vackert
än en gång!
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
jag tror det är en video som man kan njuta av om man redan gillar låten, har man inte hört den innan och inte lyssnat in sig tror jag man kan bli uttråkad av videon...
jag tyckte den va toppen (Y)
Jag gillar början, med pärlbandet av grönskimrande lampor, men sedan fattar jag inte alls tanken med videon, om det alls finns någon. Åka runt i Stockholm och filma diverse gator, lampor och människor som flimrar förbi? Låten hade förtjänat en mer personlig video. Här finns ingen tydlig huvudroll, även om en tjej, om det nu är samma hela tiden, syns då och då. Varför inte fokusera mer på henne, som en kontrast mot allt den hårda, kalla, mörka staden?
Låt dom komma nu
Undrar om nån kommer att dö av epilepsi som det sägs om videon till Ingenting?
Annars snygg video, lite enkel Stockholmsskildring med miljöer etc.
Senast redigerat av Fast Forward den 2007-12-13 klockan 15:04.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
jag gillar verkligen de inledande/avslutande scenerna med löven, ljusen som blinkar, broarna etc. riktigt, riktigt snyggt. mittenpartiet med fulla kids i sthlm var väl sådär, men i stort var den väldigt fin. tack!
Tycker den är jätte cool. Håller med de flesta om att det är tråkigt att bandet inte är med i videon men den är riktigt cool
Fin video, nu känns det att låten har blivit bättre...
det snyggaste är när dom visar de smutsiga och slitna miljöerna som tunneln å de. tyckte att låten passade me videon.
Den var fin. Till och med jag, som bara varit i Stockholm 4 gånger eller så, kände igen mig.