de står faktiskt lite citat , på ticnet !! där han fått det ifrån
Biljettsläpp måndag 09.00
För att alla ska få samma chans att boka tillämpar vi automatisk utloggning klockan 08.45. Klockan 08.50 kan du återigen logga in.
de står faktiskt lite citat , på ticnet !! där han fått det ifrån
Biljettsläpp måndag 09.00
För att alla ska få samma chans att boka tillämpar vi automatisk utloggning klockan 08.45. Klockan 08.50 kan du återigen logga in.
Omgomgomg!!!!!!!!!
Nervöööööösssss![]()
Snart släpps dem, med tre datorer och en telefon ska man nog kunna få tag i lite biljetter =)
Lalala. *Värmer upp för att kunna springa riktigt snabbt mellan datorerna*
Vi hörs när traumat är över, kära vänner!
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
din väntetid beräknas vara med än 15 minuter... HELVETE vad jag är nervös. KOM IGEN NU!!!!
Spelar inte längre någon roll...
wohooo, fick biljetter till eskilstuna, västerås och örebroså jag är superglaaaad!!!
Yes! Fick 4 till eskilstuna och 4 till norrköping precis som planerat
Men jag måste säga att ticnet är ju helt oförståeligt. Loggade in igen 8.50 och blev placerad i kö till eskilstunaspelningen (ca 15-20 min) Kom till slut in och bokade den. Sen loggade jag ut, gick in på min mail och gjorde lite annat. Sen ringde jag min pappa som fått i uppdrag att boka norrköping, men han stod fortfarande i kö. Så då loggade jag in igen på ticnet och bokade norrköping utan problem och utan kö, fast han fortfarande stod i kö....Inte så rättvist precis. Men jag ska inte klaga, jag fick ju mina biljetter![]()
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Vi ses i Växjö och Malmö.
Men först i Lund
Ha det bra
visst är det direktbetalning på alla?