Jag förstår inte riktigt det här med ticketfast. Jag valde att hämta ut hos ticnetombud men det verkar ändå som man kan skriva ut biljetten![]()
Spöklikt vit
i solskens dis
Man kan ju hoppas att turnén säljer tillräckligt bra för kent att tjäna pengar och tryck på spelningarna men tillräckligt dåligt för att eliminera fuckheads som vil tjäna pengar på folks olycka, aka folk utan biljett, som vill gå. Tradera borde VERKLIGEN tänka över auktionsmöjlighter i biljettväg, inköpspriset borde vara en regel!
Jag fixade biljett idag till 23 mars i Malmö. Det var helt grönt. Jag tror inte vårturnen kommer ta slut förens till jul eller senare.
Dessutom tycker jag det är grymt äckligt med människor som bokar en massa biljetter för att tjäna pengar. Det borde bara vara tillåtet köpa max 4 biljetter / boking.
Jag köpte biljetter till Malmö, och betalade med direktbetalning via kort.
ångrar som fan nu... Jag vill ha en riktig biljett som jag kan spara på!! finns det någon möjlighet att kunna få en fysisk biljett tror ni?
Spelar inte längre någon roll...
Lite off topic men en liten jämförelse.
Gäller det Kents skivor och merchandise också.
Jag köpte När det blåser på månen singeln för 25 kr samma dag som den släpptes.
Innebär det tycker du att jag inte får sälja den för mer än inköpspriset?
Isola vinylen ospelad ligger just nu för 1100 kr på Tradera och då är inte reservationspriset uppnått.
http://www.tradera.com/KENT_ISOLA_LP...ktion-53184799
Jag har min ospelad och köpte min för 99 kr. Vad gäller här?
Senast redigerat av joalle den 2007-12-04 klockan 09:41.
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Viktor84![]()
Man kan ju hoppas att turnén säljer tillräckligt bra för kent att tjäna pengar och tryck på spelningarna men tillräckligt dåligt för att eliminera fuckheads som vil tjäna pengar på folks olycka, aka folk utan biljett, som vill gå. Tradera borde VERKLIGEN tänka över auktionsmöjlighter i biljettväg, inköpspriset borde vara en regel!
Lite off topic men en liten jämförelse.
Gäller det Kents skivor och merchandise också.
Jag köpte När det blåser på månen singeln för 25 kr samma dag som den släpptes.
Innebär det tycker du att jag inte får sälja den för mer än inköpspriset?
Isola vinylen ospelad ligger just nu för 1100 kr på Tradera och då är inte reservationspriset uppnått.
http://www.tradera.com/KENT_ISOLA_LP...ktion-53184799
Jag har min ospelad och köpte min för 99 kr. Vad gäller här?
.................................................. .................................................. .................................................. .................
Vad tyst det blev angående biljettförsäljning och dess priser.....
Nödvändigt att posta samma grej två gånger.
någon som regerat på hur ticnet skrivit om kent vid biljettbokningen?
"Grunden till den kritikerrosade turnén är det sjunde albumet Tillbaka till framtiden"
hehehe rätt kul ändå