Sidan 9 av 9 FörstaFörsta 123456789
Resultat 121 till 131 av 131

Ämne: Biljettbokning

Nybörjare jarlen84s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Fick inga ståplatser till Trollhättan så det fick bli Halmstad istället. Fick lite panik när Jönköping inte gick att boka de första 20 minutrarna. Men sen löste sig allt.
    Skynda dig nu. Jag var inne och kollade och det verkar finnas ståplats kvar till Trollhättan.

(Sorry för 3 inlägg i rad )

Standard

Jag förstår inte riktigt det här med ticketfast. Jag valde att hämta ut hos ticnetombud men det verkar ändå som man kan skriva ut biljetten
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Nybörjare Sir_Viktor84s avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av jarlen84 Visa inlägg
    Pinsam auktion. 999kr? Helt körd.

EDIT: Dessutom så är evenemanget grönt på Ticnet nu (var svart ett litet tag).
    Man kan ju hoppas att turnén säljer tillräckligt bra för kent att tjäna pengar och tryck på spelningarna men tillräckligt dåligt för att eliminera fuckheads som vil tjäna pengar på folks olycka, aka folk utan biljett, som vill gå. Tradera borde VERKLIGEN tänka över auktionsmöjlighter i biljettväg, inköpspriset borde vara en regel!

Standard

Jag fixade biljett idag till 23 mars i Malmö. Det var helt grönt. Jag tror inte vårturnen kommer ta slut förens till jul eller senare.

Dessutom tycker jag det är grymt äckligt med människor som bokar en massa biljetter för att tjäna pengar. Det borde bara vara tillåtet köpa max 4 biljetter / boking.

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jag köpte biljetter till Malmö, och betalade med direktbetalning via kort.
    ångrar som fan nu... Jag vill ha en riktig biljett som jag kan spara på!! finns det någon möjlighet att kunna få en fysisk biljett tror ni?
    Spelar inte längre någon roll...

Erfaren medlem HagnestaHill_s avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av truuuls Visa inlägg
    Jag köpte biljetter till Malmö, och betalade med direktbetalning via kort.
    ångrar som fan nu... Jag vill ha en riktig biljett som jag kan spara på!! finns det någon möjlighet att kunna få en fysisk biljett tror ni?
    nope, jag gjorde tydligen samma misstag. ringde och talade med ticnet och det gick inte att ångra sig.
    http://pentonville.pixbox.se
    http://catrinesjodin.blogg.se

Finns det svenskt kaffe på hotellet?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sir_Viktor84 Visa inlägg
    Man kan ju hoppas att turnén säljer tillräckligt bra för kent att tjäna pengar och tryck på spelningarna men tillräckligt dåligt för att eliminera fuckheads som vil tjäna pengar på folks olycka, aka folk utan biljett, som vill gå. Tradera borde VERKLIGEN tänka över auktionsmöjlighter i biljettväg, inköpspriset borde vara en regel!
    Lite off topic men en liten jämförelse.

Gäller det Kents skivor och merchandise också.
    Jag köpte När det blåser på månen singeln för 25 kr samma dag som den släpptes.
    Innebär det tycker du att jag inte får sälja den för mer än inköpspriset?
    Isola vinylen ospelad ligger just nu för 1100 kr på Tradera och då är inte reservationspriset uppnått.
    http://www.tradera.com/KENT_ISOLA_LP...ktion-53184799
    Jag har min ospelad och köpte min för 99 kr. Vad gäller här?
    Senast redigerat av joalle den 2007-12-04 klockan 09:41.

Standard

Citat:
    Ursprungligen postat av Sir_Viktor84

Lite off topic men en liten jämförelse.

Gäller det Kents skivor och merchandise också.
    Jag köpte När det blåser på månen singeln för 25 kr samma dag som den släpptes.
    Innebär det tycker du att jag inte får sälja den för mer än inköpspriset?
    Isola vinylen ospelad ligger just nu för 1100 kr på Tradera och då är inte reservationspriset uppnått.
    http://www.tradera.com/KENT_ISOLA_LP...ktion-53184799
    Jag har min ospelad och köpte min för 99 kr. Vad gäller här?
    .................................................. .................................................. .................................................. .................

Vad tyst det blev angående biljettförsäljning och dess priser.....

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Nödvändigt att posta samma grej två gånger.

Standard

någon som regerat på hur ticnet skrivit om kent vid biljettbokningen?
    "Grunden till den kritikerrosade turnén är det sjunde albumet Tillbaka till framtiden"
    hehehe rätt kul ändå

Standard

Citat Ursprungligen postat av mattliss Visa inlägg
    någon som regerat på hur ticnet skrivit om kent vid biljettbokningen?
    "Grunden till den kritikerrosade turnén är det sjunde albumet Tillbaka till framtiden"
    hehehe rätt kul ändå

Inte tänkt på det, men det är ju alltid kul med påläst folk... hmpf.

Sidan 9 av 9 FörstaFörsta 123456789

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •