Hur lång tid tror ni det tar innan biljetterna är slut? :S
Troligtvis tar dom inte slut efter en kvart som sist, men man vill ju inte riskera att bli utan..
Funderar på om jag kommer behöva boka redan på måndag eller hur länge jag kan vänta.
Hur lång tid tror ni det tar innan biljetterna är slut? :S
Troligtvis tar dom inte slut efter en kvart som sist, men man vill ju inte riskera att bli utan..
Funderar på om jag kommer behöva boka redan på måndag eller hur länge jag kan vänta.
Jag kommer boka tidigt på morgonen på måndag! Oh ja!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Mm, det vill jag helst också göra, tänker verkligen inte bli utan.
hehe, ja då blir det till att skita i första lektionen :P
Gissar att det beror på vart du vill gå, Konserterna runt Sthlm och GBG lär ta slut snabbt så vill du ha biljetter där får du nog vara ute i tid
Hade väl tänkt Växjö eller Halmstad. Eventuellt Sundsvall.
Det är ju rätt små ställen så åtgången lär väl inte vara så stor,
samtidigt vill jag inte underskatta mängden kentfans (vi är fler än man tror XD)
tror att biljetterna i etuna kommer gå snabbt som attan
Jag beställer nog till Skövde & Trollhättan!
Fast det är tråkigt att det är två dagar i rad dock.
Hade varit bättre med en veckas vila :P
.
.
bara hoppas man får en
Bänka sig framför datorn klockan 9 på morgonen på måndag då! Definitivt!
.
.
Jag tror inte att trycket blir riktigt lika hårt som senast, men naturligtivs kommer dom ta slut fort... Dock finns det ju en hel del luckor i turnéplanen just nu, dom kanske har lämnat utrymme för extrakonserter?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
luckor i turnéplanen kanske är för att dom behöver vara hemma med sina kids annars, jocke sa ju att han aldrig skulle kunna vara borta 2 månader i streck nu när han har kids såååatte. hoppas inte det blir en massa extrakonserter...
Synd att man har första praodagen på måndag så man inte kan boka själv men man får väl låta nån annan göra jobbet då![]()
Spöklikt vit
i solskens dis