Nu har jag bokat biljetter vet dock inte var jag ska gå, har inte råd med mer än en konsert eftersom jag vill gå med någon person och är snäll nog att bjuda.
Nu har jag bokat biljetter vet dock inte var jag ska gå, har inte råd med mer än en konsert eftersom jag vill gå med någon person och är snäll nog att bjuda.
Men vad blev fel för dig i beställningen? Där fanns ju flera alternativ i beställningen, att pluppa för ATG t.ex. Missade du något där kanske?
Jag har både bokat och betalat och ska hämta på ATG. Så om du kan konkretisera din fråga lite så kanske jag kan klura ut och hjälpa dig.
jag är rätt säker på att tryckte på ATG. sitter i telefonkö nu till ATG.
Fick inga ståplatser till Trollhättan så det fick bli Halmstad istället. Fick lite panik när Jönköping inte gick att boka de första 20 minutrarna. Men sen löste sig allt.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Nåja, om du har lyckats med direktbetalningen och har ett bokningsnummer är det ju lugnt ändå.
Kan du inte gå ner till ett ATG-ombud och kolla..?
Dom ser kanske att det är klart och betalt?
Jag förstår känslan - man vill ju hålla biljetterna i näven i em typ...
Lycka till!
Redan nu finns det biljetter ute på tradera. Tycker det är riktigt trist när människan inte ens haft någon tanke på att gå.
http://www.tradera.com/KENT_Alvhogsb...ktion-53393358
Nu finns det biljetter på alla spelningar utom Eskilstuna.