Min Kentsamling är inte ett dugg egen, bara alla album + ep:n.
Min Kentsamling är inte ett dugg egen, bara alla album + ep:n.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Astronaut. du verkar vara inne i någon köpfebersperiod (eller är det kroniskt?)? Hur har du råd? Fast i och för sig, om jag hade pengar (har inte ett öre för tillfället) skulle jag också spendera dem på kentprylar var och varannan dag... Så jag förstår...
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
Haha, det är kronisk kan jag lova dig. Inte speciellt roligt dock, mår ganska dåligt när jag inte kan köpa skivor, och har ibland svårt att sova på nätterna. Självklart är det inte bara negativt, jag älskar att samla och jag älskar mina skivor.
Vet faktiskt inte själv var jag får pengar ifrån...
Senast redigerat av Astronaut. den 2009-01-16 klockan 22:17.
Ibland hatar jag perioderna haha när det finns en miljon saker på tradera som är kent, sen har man inga pengar. Sen när man väl har det så finns det inget.
Bästa ögonblicket var ändå när jag köpte min spökstad. Var helt förkrossad när den låg på tradera för jag hade inte pengar till den, direkt, så såg jag att den slutade på 1500 ungefär. Skitledsen haha var ju billigt.
Men sen, typ två veckor senare, då ser jag att säljaren har lagt upp den igen för han som köpte den hörde inte av sig! Och då hade han ett köp nu-pris istället (<3) och jag köpte den direkt jag såg det och fixade pengar på annat håll.
Mm <3
When you can live forever, what do you live for?
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
Själv äger jag bara EN Kent-skiva (Vapen & Ammunition) men jag snyltar på sambon, som har alla officiella släpp.
Hey vibes man, hey jazz man, play me your serenade
Any deeper blue and you're playin' in your grave
Efter som att jag vet att alla är OTROLIGT intresserade så kan jag berätta att jag fick vanliga TTS idag på cd, kan tyckas ganska konstigt att jag inte hade den innan, menmen...
Dags för en ny helhetsbild snart tror jag !
http://foto.stilren.se - portfolio
http://foto.stilren.se - portfolio
Känns som att det är en bra investering att köpa vinylerna precis när de kommer ut
Har inget på vinyl med Kent, men kan tänka mig att köpa för överkomliga priser.