Sidan 11 av 23 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718192021 ... SistaSista
Resultat 151 till 165 av 342

Ämne: Din egna Kent-samling

  1. #151
    Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    I'm in heaven!
    Inlägg
    23 783

    Standard

    Min Kentsamling är inte ett dugg egen, bara alla album + ep:n.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

  2. #152
    Medlem julibarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    766

    Standard

    Astronaut. du verkar vara inne i någon köpfebersperiod (eller är det kroniskt?)? Hur har du råd? Fast i och för sig, om jag hade pengar (har inte ett öre för tillfället) skulle jag också spendera dem på kentprylar var och varannan dag... Så jag förstår...
    Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

  3. #153

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av julibarn Visa inlägg
    Astronaut. du verkar vara inne i någon köpfebersperiod (eller är det kroniskt?)? Hur har du råd? Fast i och för sig, om jag hade pengar (har inte ett öre för tillfället) skulle jag också spendera dem på kentprylar var och varannan dag... Så jag förstår...
    Haha, det är kronisk kan jag lova dig. Inte speciellt roligt dock, mår ganska dåligt när jag inte kan köpa skivor, och har ibland svårt att sova på nätterna. Självklart är det inte bara negativt, jag älskar att samla och jag älskar mina skivor.

    Vet faktiskt inte själv var jag får pengar ifrån...
    Senast redigerat av Astronaut. den 2009-01-16 klockan 22:17.

  4. #154
    Medlem julibarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    766

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Haha, det är kronisk kan jag lova dig. Inte speciellt roligt dock, mår ganska dåligt när jag inte kan köpa skivor, och har ibland svårt att sova på nätterna. Självklart är det inte bara negativt, jag älskar att samla och jag älskar mina skivor.

    Vet faktiskt inte själv var jag får pengar ifrån...
    Det låter som ett ganska trevligt beroende tycker jag.
    Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

  5. #155

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av julibarn Visa inlägg
    Det låter som ett ganska trevligt beroende tycker jag.
    Haha, tycker du det låter roligt att inte kunna sova på nätterna för att man inte har tillräckligt med pengar att lägga på skivor?

  6. #156
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Ibland hatar jag perioderna haha när det finns en miljon saker på tradera som är kent, sen har man inga pengar. Sen när man väl har det så finns det inget.

    Bästa ögonblicket var ändå när jag köpte min spökstad. Var helt förkrossad när den låg på tradera för jag hade inte pengar till den, direkt, så såg jag att den slutade på 1500 ungefär. Skitledsen haha var ju billigt.

    Men sen, typ två veckor senare, då ser jag att säljaren har lagt upp den igen för han som köpte den hörde inte av sig! Och då hade han ett köp nu-pris istället (<3) och jag köpte den direkt jag såg det och fixade pengar på annat håll.

    Mm <3
    When you can live forever, what do you live for?

  7. #157
    Medlem julibarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    766

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Haha, tycker du det låter roligt att inte kunna sova på nätterna för att man inte har tillräckligt med pengar att lägga på skivor?
    Nja, kanske inte. Men trevligt att ha en stor skivsamling att imponera med.
    Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

  8. #158

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av julibarn Visa inlägg
    Nja, kanske inte. Men trevligt att ha en stor skivsamling att imponera med.
    Haha, ja det vore ju trevligt om jag för det första hade någon att försöka imponera på och för det andra en stor skivsamling

  9. #159
    Medlem julibarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    766

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Haha, ja det vore ju trevligt om jag för det första hade någon att försöka imponera på och för det andra en stor skivsamling
    Kent iaf! De har inte gjort så lite heller, så visst blir det något att imponera med!
    Så fort jag får pengar ska jag gå med på tradera, så frustrerande att se fina objekt billigt försvinna.
    Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

  10. #160
    Medlem Nebraskas avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    Ort
    Tumba, Stockholm
    Inlägg
    187

    Standard

    Själv äger jag bara EN Kent-skiva (Vapen & Ammunition) men jag snyltar på sambon, som har alla officiella släpp.
    Hey vibes man, hey jazz man, play me your serenade
    Any deeper blue and you're playin' in your grave

  11. #161

    Standard

    Efter som att jag vet att alla är OTROLIGT intresserade så kan jag berätta att jag fick vanliga TTS idag på cd, kan tyckas ganska konstigt att jag inte hade den innan, menmen...

    Dags för en ny helhetsbild snart tror jag !

  12. #162
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Står 500 på frippes iaf. Men tycker du det var dyrt att betala mellan 500-1000 för svarta?
    Jag betalade 169:- + frakt när den släpptes

  13. #163

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Jag betalade 169:- + frakt när den släpptes
    Har du HH på vinyl har du säkert massa andra roliga saker . Posta bilder nu för fan!

  14. #164
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Har du HH på vinyl har du säkert massa andra roliga saker . Posta bilder nu för fan!
    Jag har lite smått och gott, ska fixa en bild snart

  15. #165
    Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    11 503

    Standard

    Känns som att det är en bra investering att köpa vinylerna precis när de kommer ut

    Har inget på vinyl med Kent, men kan tänka mig att köpa för överkomliga priser.

    Last.fm


    Money doesn't talk, it swears

Sidan 11 av 23 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718192021 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •