Sidan 5 av 23 FörstaFörsta 123456789101112131415 ... SistaSista
Resultat 61 till 75 av 342

Ämne: Din egna Kent-samling

  1. #61
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Inte när jag missade några bilder. Fast det har dom ju fortfarande inte förresten, isola och verkligen på vinyl tror jag saknas va?
    haha Jag känner mig i alla fall jävligt impad av deras samling, kent borde vara asstolta över att ha sådana fans som Mica och Tobbe... det är dem nog också, roosa har ju morsat på tobbe.

  2. #62

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    tror vi har runt 20 t-shirts och tröjor också, mica har bättre koll på det där
    Har du satt upp cigarettreklamen du fick på posten då ?

  3. #63
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Inte när jag missade några bilder. Fast det har dom ju fortfarande inte förresten, isola och verkligen på vinyl tror jag saknas va?
    ja men det är också de enda vinylerna. sen är det mest obskyra promosinglar och testkasetter och sådär som fattas, (se önskelistan för mer info, tror det är 33 saker från frippes diskografi som vi saknar).

    och ja, mina två ögonstenar i samlingen, eller ja, mina ögonstenar är ju postern från första skivan, min orange kent s/t, min när det blåser på månen-singel samt martins plektrum och svettarmband från moss 2003
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  4. #64
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Astronaut. Visa inlägg
    Har du satt upp cigarettreklamen du fick på posten då ?
    haha, nej din stalker men vi har den i någon av våra pärmar
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  5. #65

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    ja men det är också de enda vinylerna. sen är det mest obskyra promosinglar och testkasetter och sådär som fattas, (se önskelistan för mer info, tror det är 33 saker från frippes diskografi som vi saknar).

    och ja, mina två ögonstenar i samlingen, eller ja, mina ögonstenar är ju postern från första skivan, min orange kent s/t, min när det blåser på månen-singel samt martins plektrum och svettarmband från moss 2003
    Vart har ni önskelistan då ?

    Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    haha, nej din stalker men vi har den i någon av våra pärmar
    Bra det!

  6. #66
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    På pop.nu har dem den.
    Jag blev just medlem där, Edvin_747. :*

    http://www.pop.nu/show_collection.asp?user=11133&type=2
    Senast redigerat av Edvin_747 den 2009-01-04 klockan 22:32.

  7. #67
    Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    11 503

    Standard

    Mycket fina grejer folk har. Jag har inga vinyler och, hör och häpna, inga singlar alls (!). Men det ska det faktiskt bli ändring på. Har alla CDs bara och några affischer och tidningsreportage kanske.. har både limiterade och vanliga TTS och snart samma sak med DOJD, den limiterade borde hamna i min brelåda inom kort. Haha blir avis på alla som har så mycket, men jag vill inte lägga ut sjukt mycket pengar på att jaga allting heller... känns som att man kan älska musiken lika mycket ändå ju

    Last.fm


    Money doesn't talk, it swears

  8. #68
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    vi har precis "inventerat" garderoben och räknade till 29 olika kentplagg, dvs t-shirts, långärmade tröjor, munkjackor och mössor
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  9. #69
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Edvin_747 Visa inlägg
    haha Jag känner mig i alla fall jävligt impad av deras samling, kent borde vara asstolta över att ha sådana fans som Mica och Tobbe... det är dem nog också, roosa har ju morsat på tobbe.
    det blir lite som en drog att man vill ha så mycket som möjligt. dessutom har vi inte möjlighet att åka runt på femtielva olika spelningar runt om i sverige så vi samlar på oss prylar och skivor och sådär istället
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  10. #70

    Standard

    nu ska jag gå och lägga mig,och när jag vaknar hoppas jag att fler lagt upp sina samlingar! godnatt.

  11. #71
    Medlem xXLivräddMedStilXxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Den stora stygga stan å ingen annanstans...
    Inlägg
    153

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    http://weranoutoftime.bilddagboken.s...bumid=166410#0

    Lite bilder som jag hade på min bilddagbok, är väl inte jätteuppdaterat men ja det duger. :P Skojsigt. Eller ja det är ju mitt och tobbes då.

    Sån jobbig tråd haha man vill ju inte känna sig skrytig eller nåt
    ska jag skratta eller gråta?! herregud, du är bra lycklig, obegripligt hur du fått tag på allt.
    Jag har inte ens engelska Isola (dock alla andra.. fast inte alla såna där skumma japanska utgåvor och grejer). när det gäller singlar har jag bara dom till TTS, och Nålens öga då. Fast kentboken är ju ett faktum, de fyra postrarna från TTS, sen vare inge mer.
    Har bara samlat lite tidningsklipp sen i somras. -.-'

    Hur ska en fattig trettonåring som börjat lyssna på kent alldeles för sent införskaffa sig något i närheten av det där? Tips?! Jag är desperat!
    Du är allt jag har...

    "För att allt är skit."

  12. #72
    Medlem xXLivräddMedStilXxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Den stora stygga stan å ingen annanstans...
    Inlägg
    153

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Edvin_747 Visa inlägg
    Vart frågade du efter boxaffischen någonstans?
    Jag frågade på bengans en gång, men de sade att jag skulle vänta...
    Jag har frågat på åhléns men jag tror inte de tagit ned skyltexet än, gav min kompis nr, om vi får den får vi väl klippa den i två halvor, elr nåt... xD
    Du är allt jag har...

    "För att allt är skit."

  13. #73
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av xXLivräddMedStilXx Visa inlägg
    ska jag skratta eller gråta?! herregud, du är bra lycklig, obegripligt hur du fått tag på allt.
    Jag har inte ens engelska Isola (dock alla andra.. fast inte alla såna där skumma japanska utgåvor och grejer). när det gäller singlar har jag bara dom till TTS, och Nålens öga då. Fast kentboken är ju ett faktum, de fyra postrarna från TTS, sen vare inge mer.
    Har bara samlat lite tidningsklipp sen i somras. -.-'

    Hur ska en fattig trettonåring som börjat lyssna på kent alldeles för sent införskaffa sig något i närheten av det där? Tips?! Jag är desperat!
    mica hälsar att tålamod och pengar är det som behövs. man tar lite då och då när man har pengar och man har turen att hitta grejor på tradera och sådär. gäller att hålla utkik, även på skivmässor och sådär. vi har väl lagt ner minst 10-20000 på allt vårt så det underlättar ju när man har jobb eller pluggar och har någorlunda fast inkomst. och tidningsartiklar och så, det är ju en fördel att bo nära en dygnet runt öppen statoil. annars är väl hängivenhet också nåt som man har användning för, att man verkligen är dedikerad till att samla på sig
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  14. #74
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av xXLivräddMedStilXx Visa inlägg
    Jag har frågat på åhléns men jag tror inte de tagit ned skyltexet än, gav min kompis nr, om vi får den får vi väl klippa den i två halvor, elr nåt... xD
    du kanske inte ska hoppas på för mycket, det är inte för inte de har fått öknamnet snåhléns men har du tur så. fattar liksom inte varför de ska hålla på och vägra ge bort posters som de ändå har för många av och verkligen slänga allting när kampanjerna är över
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  15. #75
    Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Hemma
    Inlägg
    13 451

    Standard

    Jag måste köpa ny limiterad av dojd, har nött påsen på ett ställe så det ser skitfult ut, sen sitter den uppe på väggen.

    Bifogar lite bilder från i Januari, har lite mer grejer nu.
    Tts-singlarna och dom andra + vita limiterad v&a bland annat (boxen också givetvis), sen är det fler tidningsklipp på väggarna, orkar inte ta nya bilder nu.


Sidan 5 av 23 FörstaFörsta 123456789101112131415 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •