ja men det är också de enda vinylerna. sen är det mest obskyra promosinglar och testkasetter och sådär som fattas, (se önskelistan för mer info, tror det är 33 saker från frippes diskografi som vi saknar).
och ja, mina två ögonstenar i samlingen, eller ja, mina ögonstenar är ju postern från första skivan, min orange kent s/t, min när det blåser på månen-singel samt martins plektrum och svettarmband från moss 2003
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
På pop.nu har dem den.
Jag blev just medlem där, Edvin_747. :*
http://www.pop.nu/show_collection.asp?user=11133&type=2
Senast redigerat av Edvin_747 den 2009-01-04 klockan 22:32.
Mycket fina grejer folk har. Jag har inga vinyler och, hör och häpna, inga singlar alls (!). Men det ska det faktiskt bli ändring på. Har alla CDs bara och några affischer och tidningsreportage kanske.. har både limiterade och vanliga TTS och snart samma sak med DOJD, den limiterade borde hamna i min brelåda inom kort. Haha blir avis på alla som har så mycket, men jag vill inte lägga ut sjukt mycket pengar på att jaga allting heller... känns som att man kan älska musiken lika mycket ändå ju
vi har precis "inventerat" garderoben och räknade till 29 olika kentplagg, dvs t-shirts, långärmade tröjor, munkjackor och mössor
nu ska jag gå och lägga mig,och när jag vaknar hoppas jag att fler lagt upp sina samlingar! godnatt.
ska jag skratta eller gråta?! herregud, du är bra lycklig, obegripligt hur du fått tag på allt.
Jag har inte ens engelska Isola (dock alla andra.. fast inte alla såna där skumma japanska utgåvor och grejer). när det gäller singlar har jag bara dom till TTS, och Nålens öga då. Fast kentboken är ju ett faktum, de fyra postrarna från TTS, sen vare inge mer.
Har bara samlat lite tidningsklipp sen i somras. -.-'
Hur ska en fattig trettonåring som börjat lyssna på kent alldeles för sent införskaffa sig något i närheten av det där? Tips?! Jag är desperat!
Du är allt jag har...
"För att allt är skit."
mica hälsar att tålamod och pengar är det som behövs. man tar lite då och då när man har pengar och man har turen att hitta grejor på tradera och sådär. gäller att hålla utkik, även på skivmässor och sådär. vi har väl lagt ner minst 10-20000 på allt vårt så det underlättar ju när man har jobb eller pluggar och har någorlunda fast inkomst. och tidningsartiklar och så, det är ju en fördel att bo nära en dygnet runt öppen statoil. annars är väl hängivenhet också nåt som man har användning för, att man verkligen är dedikerad till att samla på sig
du kanske inte ska hoppas på för mycket, det är inte för inte de har fått öknamnet snåhléns men har du tur så. fattar liksom inte varför de ska hålla på och vägra ge bort posters som de ändå har för många av och verkligen slänga allting när kampanjerna är över
Jag måste köpa ny limiterad av dojd, har nött påsen på ett ställe så det ser skitfult ut, sen sitter den uppe på väggen.
Bifogar lite bilder från i Januari, har lite mer grejer nu.
Tts-singlarna och dom andra + vita limiterad v&a bland annat (boxen också givetvis), sen är det fler tidningsklipp på väggarna, orkar inte ta nya bilder nu.