En del saker skulle behöva ligga lite mer i linje (tänker på den andra bilden). ; )
Skulle gärna vilja se V&A limiterad, har aldrig sett den faktiskt.
En del saker skulle behöva ligga lite mer i linje (tänker på den andra bilden). ; )
Skulle gärna vilja se V&A limiterad, har aldrig sett den faktiskt.
Ja din samling.
Linjal eller vattenpass och sitt egna omdöme. Inte så svårt med andra ord. ; )
komigen, det MÅSTE finnas fler som samlar på skivorna!
Jag får mer grejer troligtvis imorgon och då postar jag direkt
Tack för rådet! Det här ser säkert skitskumt ut men xXLivräddMedStilXx var mitt förra konto... hehe. Tror duatt jag har någon chans om tio år (hoppas jag har stadigare ekonomi då) xD Fast då kanske alla gamla kentprylar har stigit till skyhöga priser...
javet, haha killen vi frågade var väldigt tveksam och varnade oss flitigt. Vi han bli försäkrade om att det var rätt minimal chans att vi skulle kunna få den, men det är ju alltid kul att hoppas ändå. Desto mindre chans, desto roligare blir det.
Senast redigerat av julibarn den 2009-01-07 klockan 20:36.
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Alltså det är rätt olika med priser. Tobbe köpte sin NDBPM-singel nåt år före mig, och han betalade över 900. Jag betalade bara 500. För ett tag sen såg jag en gå för över 1000 och en annan inte ens för 600. Så man får hålla utkik
When you can live forever, what do you live for?
exempelvis gav jag 600 för min krämsingel eftersom verkligen-singlarna låg på runt 5-600 på den tiden (2001). en annan kul grej jag fick veta när jag var i västerås 2002 på jays/city records (vet inte om den finns kvar) var att det var inte förränn runt 99-2000 det tog fart på allvar med samlandet. snackade lite med ägaren, han var jättesjysst och letade upp gamla kentposters åt mig som jag fick köpa billigt, 10-20 spänn stycket (tur att jonna bara var 11 då och inte hade länsat lagret redan ), och han sa att fram till ett par år tidigare (detta var ju då 2002 som sagt) så stod alla kentsinglar och samlade damm i hyllorna, man hade nog kunnat hitta när det blåser på månen, verkligensinglar och sånt där men sen tog det fart och folk började samla som galningar. eller ja, inte direkt men efterfrågan ökade. nån som samlat länge som har upplevt samma sak?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"