Kollar min in de gamla skivorna så har spår nr tre och åtta blivit singlar på flera st. (Verkligen 3 och 8, Isola 3, Hagnesta 3, V&A 3 och 8, DOJD 3 och 8). "Ingenting" är singel, kanske "våga vara rädd" blir singel? Hoppas dock på "Ensammast i Sverige"
jag har inget tållamod kvar ! vill ha en till singel nu
Det finns en möjlighet att det inte ens blir en tredjesingel, och helt ärligt så är det väl inte så viktigt med en futtig b-sida. Ge dig ut på en musikalisk upptäcktsfärd och upptäck att det finns hur många bra band/artister i världen förutom Kent istf att sitta och vänta på en enda ny låt!
Futtig B-sida??????
skulle du fortfarand spy ur dig samma mening om de aldrig hade släppt M eller välgärningar&Illdåd?
Då hade jag aldrig hört dessa låtar och skitit rätt hårt i deras existens. Självklart är det kul med en ny låt från världens bästa band men det är bara en låt. Det är ju inte ens säkert att det blir fler singlar och om det kommer fler singlar är det inte säkert att de innehåller någon unik b-sida.
Mitt inlägg var dessutom främst riktat mot att man inte har något "tål(l)amod kvar" och "vill ha en singel nu". Kom igen, det är mindre än två månader sen förra singeln och bara drygt fyra månader sen skivan. Med den inställningen kommer den användaren ha tagit livet av sig innan "Album 8" kommer om två år. Det finns andra band därute som som kan lindra ångesten hålla användaren vid liv till nästa nya Kentlåt kommer.
När kan en tredje singel komma tror ni?
Om det nu kommer.
Jag hoppas på efter deras vårturné, det vore trevligt!
Och jag tror att det är ett bra sätt för kent att hålla intresset uppe.
Och om man släpper en singel ett halvår efter skivan släpptes, alltså i April.
Så kommer säkert en del folk upptäcka skivan genom den singeln.
Men jag är inte bitter.
Jag hoppas på en b-sida till!
Det skulle göra mig glad!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Spöklikt vit
i solskens dis
Bättre att sitta och hoppas på att ett nytt album dyker upp inom de närmsta fem åren istället för en singel, även om "Våga vara rädd" hade suttit fint.
Du och jag, Döden <3
jag har kommit på en liten del av en video man kan ha som video till generation ex.. det är faktist väldigt kul att komma på musikvideos till låtar..
meningslösa, menigslöösa
Generation Ex, på engelska.
Hoppas de skiter i tredjesingeln.
Jo, faktiskt så har de det! Under V&A-tiden släppte de singlarna "Dom andra" och "Kärleken väntar" med varsin B-sida. Det blir två (2) stycken. Visst ja, de släppte ju "FF" som singel också, men då "Vinternoll2" ligger på egen skiva räknas väl inte det som en B-sida?