Elefanter verkar väl inte helt otroligt med tanke på att de framförde den på QX-galan?
Elefanter verkar väl inte helt otroligt med tanke på att de framförde den på QX-galan?
I'm drowning in time to a desperate beat
Årstiderna ändrar vårt sinne.
En dag känner man sig varm,
En annan dag känner jag mig kall.
Det är då förvirring uppstår.
Hösten - netsöh. Ja, allt gör man för att
Vända och vrida tillbaka till rammos.
Generation X skulle jag tro, den känns lite mer trallvänlig än resten av albumet (om man bortser ifrån 'Ingenting').. fast sammtidigt inte.
Vet inte om jag blivit glad om 'Vy från ett luftslott' skulle bli singel, vill helst inte att det här mästerverket ska bli sönderspelad.. iofs håller jag mig borta ifrån radio o TV ^^
elefanter känns mest troligt tycker jag
Generation Ex... det är ett måste
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag vet precis hur du känner, och det tror jag många andra här gör också. Mitt råd är därför: även om du erkänner att du inte har något tålmod kvar, rekommanderar jag dig att bita tänderna och vänta lite med att lyssna på allt nytt Kent-material om det inte är tillräckligt länge sedan (10-12 månader) du senast hörde en Kent-låt första gången. Om man orkar att dela upp begivenheterna såhär dröjer det längre innan materialet tar slut, och --ännu viktigare-- känns det ännu skönare att spela den nya låten. Exempel. Jag hörde "M" och "Välgärningar & Illdåd" första gången augusti förra året. Just därför väntade jag --och det VAR en påkänning-- en månad med att lyssna på nya skivan efter att jag köpt den. Det kändes mycket skönare att blivit "van vid" dom två andra låtarna innan jag gåv mig in på något nytt. Har inte ens hört dom två B-sidorna som kom ut förra året än. Men fyyy vad jag ser fram emot att göra det.jag har inget tållamod kvar ! vill ha en till singel nu
Singeln borde ju komma efter vårturnén, för att hålla intresset uppe.
Så i April gissar jag!
Hoppas jag i varje fall.
.
.
Jo det blir nog Generation Ex...men hoppas att det inte blir Vy från ett luftskott...för då kommer den förstöras som de andra har blivit pga radion
Enligt kaj kindvall på tracks så blir nästa singel "Generation ex" uttalat på engelska.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Trevligt! Bra val tycker jag. (: Fast Berlin skulle också varit.
Jag uttalar Generation Ex alltid på engelska haha.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
Men jaha, jag vill ha info direkt! Isånnafall.
.
.
Ska jag verkligen behöva vara först med att tolka släppet av "Generation Ex" (ex som i före detta...) som att det är bandets sista singel någonsin?
Skärpning Kentforumet, ni är ur form!