Sidan 21 av 40 FörstaFörsta ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... SistaSista
Resultat 301 till 315 av 588

Ämne: Kent - Etuna sommaren 2008

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Indiehjärta. Visa inlägg
    Det är nästan för perfekt. Det är min 18-årsdag. Kan inte tänka mig något bättre sätt att fira den på. Till och med min pojkvän som HATAR kent och bara gillar Nightwish och annat skit har gått med på att gå för min skull.

Var är efterfesten sen då? Ska festa som aldrig förr nu när man äntligen kommer in lagligt.
    Oj, trevligt värre med kent på 18-årsdagen
    Sist jag var i Etuna var det efterfest på Harrys, dock var bandet aldrig där.

Citat Ursprungligen postat av Pierren Visa inlägg
    Hoppas inte kent spelar mindre än en vanlig spelning bara för Håkan är med :S
    Jag skulle inte tro att de gör en mindre spelning för att Håkan skulle få mer utrymme, snarare tvärtom att Håkan får lite mindre spelningstid för att kent ska kunna ta ut svängarna. Skulle jag tro...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

mina föräldrar vill väldigt gärna gå på den här spelningen fast det är så att min mamma inte kan stå upp så länge tyvärr. någon som vet om man får ta med sig en stol in eller vart man kan vända sig och fråga? tycker dom är så gulliga när dom gillar kent haha

Standard

TVÅ veckor kvar nu!
    Yey!!
    Nu får vi hålla tummarna för lite fint väder också! Idag regnar det här i Tuna.

Är det nån som vet om det blir ölförsäljning där på Strömsholmen? Det borde det vara va?
    Grâce ā toi ā nouveau je respire...

Standard

Gick på den vita konsert på stadion. Hoppas denna blir bra, tycker kanske att Sundbyholm varit bättre ställe än inne i stan.

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    någon som vet om man får ta med sig en stol in eller vart man kan vända sig och fråga?
    Skulle jag också gärna vilja veta

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Jag hade tänkt att cykla till Strömholmen från Stockholm. Häng me!

Hoppas det går att lämna in bagage på något sätt...

Och att Kentarna fortsätter överraska i set-listorna ...

Och att alla som vill sitta på en stol får tillstånd till det ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /JoŠke\

Standard

Citat Ursprungligen postat av kexor Visa inlägg
    Är det nån som vet om det blir ölförsäljning där på Strömsholmen? Det borde det vara va?
    Okej jag svarar mig själv då. (Är det bara jag som är intresserad av ölen här?)
    Enligt en annons på ekuriren.se står det typ att "mat och dryck serveras på restaurangområdet". Yey!
    Det stod inget om stolar och sånt tyvärr.

Standard

Mina föräldrar ska också dit... och undrar också dedär med stolar...

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Vilka sover över innan?
    Jag kommer dit cirka 10-11 på morgonen den 12:e...

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Jag besöker Eskilstuna för första gången i samband med konserten. Ska bli så sjukt nice! Kanske inte att besöka just Eskilstuna men att gå på konsert igen :-)Någon här som kan tipsa om något bra hak att hänga på för en öl eller två innan insläppet?

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hanna-panna Visa inlägg
    Mina föräldrar ska också dit... och undrar också dedär med stolar...

Om man inte får ta med sig stol borde man väl iaf få ta med sig en filt att sitta på? xP Eller?

Standard

nej det lär ju inte vara förbjudet : P

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kexor Visa inlägg
    Okej jag svarar mig själv då. (Är det bara jag som är intresserad av ölen här?)
    Enligt en annons på ekuriren.se står det typ att "mat och dryck serveras på restaurangområdet". Yey!
    Det stod inget om stolar och sånt tyvärr.
    haha ja det verkar som det :P nä men det vore guld om det säljs öl. sol, en kall öl, en cigg och ljuva kent! skulle inte kunna bli bättre
    får jag gratulera, du är livrädd med stil

Medlem hållermigvidlivs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

okej, jag har ett smärre problem på halsen. det är så att jag och min vän här ifrån stockholm hade tänkt se kent i eskilstuna nu på lördag. tåg går dit, inga problem. men hem går de sista tågen 22:05. alltså vet vi inte hur vi ska ta oss tillbaka till stockholm. det finns hotell och vandrarhem, i know, men som fattig sextonåring är det inte ett alternativ att överväga. jag för min del skulle kunna sova på en parkbänk om det var så men min vän är inte lika involverad i kent som jag är.

är det någon annan från stockholm som ska dit? hur ska ni göra efter konserten?

uppskattar verkligen svar!
    ge mig en vinterdrog.

Standard

Citat Ursprungligen postat av larssssa_ Visa inlägg
    haha ja det verkar som det :P nä men det vore guld om det säljs öl. sol, en kall öl, en cigg och ljuva kent! skulle inte kunna bli bättre
    Mm, låter perfekt i mina öron

Sidan 21 av 40 FörstaFörsta ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •