Sidan 30 av 40 FörstaFörsta ... 2021222324252627282930313233343536373839 ... SistaSista
Resultat 436 till 450 av 588

Ämne: Kent - Etuna sommaren 2008

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av jannis Visa inlägg
    Någon som vet när insläppet är ikväll? På min biljett står det 18.30 men i annonsen i Kurriren står det 18.00.
    18.30 trodde jag...

Någon som inte ska köa i flera timmar?

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Det står 18.30 på min biljett med. Och att det "börjar" 20.00.
    På Zinken var allt en halvtimme tidigare, så jag tog för givet att det var samma i E-tuna, men såg som sagt på biljetten att det stod 18.30.

Vi åker från Norrköping vid 15-hugget och sen ska man ju hitta parkering också, så vi lär ju inte köa i en evighet. Håller tummarna för vackert väder!
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

Medlem aprilkillens avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Jag vill inte köa i flera timmar. Men med upplysningen om att allt var flyttat en halvtimme i sthlm så ska jag vara där strax innan 18. Ska bli så himla kul ikväll! Landets två bästa artister/grupper på samma scen!

Standard

Någon som vet ifall man kan köpa biljetter på plats? ATG hade stängt igår när jag skulle hämta ut biljetterna. Och nu kan man inte boka på ticnet av förståliga skäl.

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

ska bli så kul, det är verkligen de två bästa på samma scen

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av aprilkillen Visa inlägg
    Jag vill inte köa i flera timmar. Men med upplysningen om att allt var flyttat en halvtimme i sthlm så ska jag vara där strax innan 18. Ska bli så himla kul ikväll! Landets två bästa artister/grupper på samma scen!
    Flyttat vet jag inte om det var i Sthlm. På zinken-biljetten stod det insläpp 18.00, gig 19.30. På dagens biljett står det insläpp 18.30, gig 20.00.

Men varför står det då insläpp 18.00 i annonsen i E-kuriren? Har inte sett den själv men hänvisar till tidigare inlägg.

Vi tar det säkra och är där till senast 18.00.
    Vi brukar få riktigt bra platser utan att ha köat i flera timmar och utan att boxa sig fram i publikhavet. Har väl tur, helt enkelt!

Guuuud, vad kul det kommer att bli! Håkan live är ju riktigt kul att se, han har alltid sån jäkla energi som gör att man bara måste dansa! Och sen Kent - åååååååh, det är två veckor sen sist men det känns som en evighet. Lääääängtar!!!
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

Standard

Citat Ursprungligen postat av KennyBläck Visa inlägg
    Någon som vet ifall man kan köpa biljetter på plats? ATG hade stängt igår när jag skulle hämta ut biljetterna. Och nu kan man inte boka på ticnet av förståliga skäl.
    Ingen som vet? Börjar bli lite desperat, vill dock inte åka från Uppsala helt i onödan.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Ingen som vet? Börjar bli lite desperat, vill dock inte åka från Uppsala helt i onödan.
    Googla fram ett nummer till arrangörer / ställe och ring dem om du vill vara säker.

Är det inte slutsålt, vilket det inte var igår, så borde de rimligen sälja på plats.
    Som arrangör vill du sälja mycket biljetter, då bör så klart osålda säljas på plats.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

ring dom som har konserten och fråga eller något?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

är det inte raw som arrangerar eller vad det heter? deras hemsida är iaf http://www.rawbar.se skulle leta upp ett nummer där om jag var du

Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Wasti Visa inlägg
    Flyttat vet jag inte om det var i Sthlm. På zinken-biljetten stod det insläpp 18.00, gig 19.30. På dagens biljett står det insläpp 18.30, gig 20.00.

Men varför står det då insläpp 18.00 i annonsen i E-kuriren? Har inte sett den själv men hänvisar till tidigare inlägg.

Vi tar det säkra och är där till senast 18.00.
    Vi brukar få riktigt bra platser utan att ha köat i flera timmar och utan att boxa sig fram i publikhavet. Har väl tur, helt enkelt!

Guuuud, vad kul det kommer att bli! Håkan live är ju riktigt kul att se, han har alltid sån jäkla energi som gör att man bara måste dansa! Och sen Kent - åååååååh, det är två veckor sen sist men det känns som en evighet. Lääääängtar!!!
    Jag tror iofs inte att det står fel på själva biljetten, det känns som en mer pålitlig källa än en tidning

Väderleksrapport från etuna?
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

Erfaren medlem Pulvermoss avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glödlampan Visa inlägg
    Jag tror iofs inte att det står fel på själva biljetten, det känns som en mer pålitlig källa än en tidning

Väderleksrapport från etuna?
    Just nu (12:30) faktiskt ganska soligt. Hade känts tryggare om det hade ramlat ner lite regn nu på förmiddagen så vi slipper det ikväll :/
    men det regnade lite igår kväll/natt
    Suffer with pride.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    är det inte raw som arrangerar eller vad det heter? deras hemsida är iaf http://www.rawbar.se skulle leta upp ett nummer där om jag var du
    Tack för svaret! Men det kvittar nu tyvärr, på grund av Sveriges Socialstyrelse.... Barnvakten har fått förhinder, och man kan ju gärna inte låta ungen vara kvar i bilen och in på konserten får han inte följa med.

Hoppas allt blir kanon ikväll, det får bara bli Göteborg för min del denna sommar.

Medlem Zandrahs avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Thumbs up

Jaa, ikväll är det dags för den efterlängtade konserten!
    Just nu är vädret hyffsat, den blåa himmeln gömmer sig bakom stora vita moln..
    Väderleksrapporten "lovar" uppsprickande molnighet till kvällen med ca +19 grader.

Frågan är bara när man ska gå ner till Strömsholmen.. Har inte så stor lust att köa, inte heller se/lyssna på Kråkan Hellström.
    Ser dock fram emot en (som vanligt) grym konsert med kent!

Trevlig konsert allihop!
    Bara mörkret hörs...

"Kröka mindre och håll käften mer" - Jocke & Sami tänker tillbaka om vad de skulle ha gjort annorlunda i sin karriär.

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Hatt på och ner på stan nu! Taggad som bara den!!!

Sidan 30 av 40 FörstaFörsta ... 2021222324252627282930313233343536373839 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •