Det står 18.30 på min biljett med. Och att det "börjar" 20.00.
På Zinken var allt en halvtimme tidigare, så jag tog för givet att det var samma i E-tuna, men såg som sagt på biljetten att det stod 18.30.
Vi åker från Norrköping vid 15-hugget och sen ska man ju hitta parkering också, så vi lär ju inte köa i en evighet. Håller tummarna för vackert väder!
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Jag vill inte köa i flera timmar. Men med upplysningen om att allt var flyttat en halvtimme i sthlm så ska jag vara där strax innan 18. Ska bli så himla kul ikväll! Landets två bästa artister/grupper på samma scen!
Någon som vet ifall man kan köpa biljetter på plats? ATG hade stängt igår när jag skulle hämta ut biljetterna.Och nu kan man inte boka på ticnet av förståliga skäl.
ska bli så kul, det är verkligen de två bästa på samma scen
Flyttat vet jag inte om det var i Sthlm. På zinken-biljetten stod det insläpp 18.00, gig 19.30. På dagens biljett står det insläpp 18.30, gig 20.00.
Men varför står det då insläpp 18.00 i annonsen i E-kuriren? Har inte sett den själv men hänvisar till tidigare inlägg.
Vi tar det säkra och är där till senast 18.00.
Vi brukar få riktigt bra platser utan att ha köat i flera timmar och utan att boxa sig fram i publikhavet. Har väl tur, helt enkelt!
Guuuud, vad kul det kommer att bli! Håkan live är ju riktigt kul att se, han har alltid sån jäkla energi som gör att man bara måste dansa! Och sen Kent - åååååååh, det är två veckor sen sist men det känns som en evighet. Lääääängtar!!!
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
är det inte raw som arrangerar eller vad det heter? deras hemsida är iaf http://www.rawbar.se skulle leta upp ett nummer där om jag var du![]()
Tack för svaret! Men det kvittar nu tyvärr, på grund av Sveriges Socialstyrelse.... Barnvakten har fått förhinder, och man kan ju gärna inte låta ungen vara kvar i bilen och in på konserten får han inte följa med.
Hoppas allt blir kanon ikväll, det får bara bli Göteborg för min del denna sommar.
Jaa, ikväll är det dags för den efterlängtade konserten!
Just nu är vädret hyffsat, den blåa himmeln gömmer sig bakom stora vita moln..
Väderleksrapporten "lovar" uppsprickande molnighet till kvällen med ca +19 grader.
Frågan är bara när man ska gå ner till Strömsholmen.. Har inte så stor lust att köa, inte heller se/lyssna på Kråkan Hellström.
Ser dock fram emot en (som vanligt) grym konsert med kent!
Trevlig konsert allihop!
Bara mörkret hörs...
"Kröka mindre och håll käften mer" - Jocke & Sami tänker tillbaka om vad de skulle ha gjort annorlunda i sin karriär.
Hatt på och ner på stan nu! Taggad som bara den!!!