Sidan 22 av 40 FörstaFörsta ... 121314151617181920212223242526272829303132 ... SistaSista
Resultat 316 till 330 av 588

Ämne: Kent - Etuna sommaren 2008

Standard

Idag var är det riktigt uselt väder här! Vi hoppas så innerligt på bättre tider tills på lördag...:P
    Ska dra förbi strömsholm senare i veckan och ta mig en titt på hur dom riggar scen, för det ska bli väldigt intressant och se hur dom ska få plats med allting samt alla åskådare hehe, VÄLDIGT intressant Längtar till lördag!
    "Jag är född i en spökstad"

Medlem evelyne-88s avatar
    Reg.datum
    Feb 2006

Standard

jag såg på vädret nu ikväll, och det såg ut som om det skulle kunna bli dåligt, fan inge regn bara
    Stanna hos mig Du är allt jag har
    Stanna hos mig Du är allt jag har kvar

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

man kan väl leva med lite regn vad är det här?

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

när dom spelade på zinken var det dåligt väder hela dagen, sen när thåström började blev det fint.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Question

Om man har en kusin i samma ålder som en själv, som kommer till kön en timme innan insläppet, får den personen gå fram i kön till mig då?

Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av hållermigvidliv Visa inlägg
    okej, jag har ett smärre problem på halsen. det är så att jag och min vän här ifrån stockholm hade tänkt se kent i eskilstuna nu på lördag. tåg går dit, inga problem. men hem går de sista tågen 22:05. alltså vet vi inte hur vi ska ta oss tillbaka till stockholm. det finns hotell och vandrarhem, i know, men som fattig sextonåring är det inte ett alternativ att överväga. jag för min del skulle kunna sova på en parkbänk om det var så men min vän är inte lika involverad i kent som jag är.

är det någon annan från stockholm som ska dit? hur ska ni göra efter konserten?

uppskattar verkligen svar!
    ni skulle kanske kunna åka med mig hem, pappa är ju där med mig så vi har bil liksom

edit: såg precis att du bor i väsby, jag bor i sollentuna ju! :O
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2004

Exclamation

Vart ligger konsertområdet egentligen? Har försökt hitta den på typ hitta.se och så, men verkar inte vilja visa sig. Kan någon ge mig typ en adress eller liknande skulle det vara guld!
    Och så undrar jag om någon vet hur långt det är från tåget till konsertområdet?

Tack på förhand,
    Adam
    jag är hos dig igen

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Citat Ursprungligen postat av komihagmig Visa inlägg
    Vart ligger konsertområdet egentligen? Har försökt hitta den på typ hitta.se och så, men verkar inte vilja visa sig. Kan någon ge mig typ en adress eller liknande skulle det vara guld!
    Och så undrar jag om någon vet hur långt det är från tåget till konsertområdet?

Tack på förhand,
    Adam
    1. Gå in på www.eniro.se
    2. Tryck på fliken "Kartor".
    3. sök på "Eskilstuna, Strömsholmen".

varsågod

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Edvin_747 Visa inlägg
    1. Gå in på www.eniro.se

varsågod
    Det gjorde jag och valde Utsikt. Då såg det ut som om Strömsholmen är en ö i ån mitt i centrum. Borde inte vara så svårt att hitta om man frågar lokalbefolkningen.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Det gjorde jag och valde Utsikt. Då såg det ut som om Strömsholmen är en ö i ån mitt i centrum. Borde inte vara så svårt att hitta om man frågar lokalbefolkningen.
    Utsikt är en jättebra funktion.

jag har fortfarande inte fått svar på min fråga lite längre upp på den här sidan...

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Om man har en kusin i samma ålder som en själv, som kommer till kön en timme innan insläppet, får den personen gå fram i kön till mig då?
    Mycket märklig fråga...
    Vad spelar det för roll om han/hon är din kusin?

Kön finns ju där av en anledning, folk är jävligt angelägna att ta sig in direkt vid insläpp och får en så bra plats som möjligt. Därför är det ju faktiskt inte ok att gå före kön.
    Jag tror däremot inte att någon kommer att ställa till en scen om det händer för sånt händer ju titt som tätt.

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Citat Ursprungligen postat av Peder.A Visa inlägg
    Mycket märklig fråga...
    Vad spelar det för roll om han/hon är din kusin?

Kön finns ju där av en anledning, folk är jävligt angelägna att ta sig in direkt vid insläpp och får en så bra plats som möjligt. Därför är det ju faktiskt inte ok att gå före kön.
    Jag tror däremot inte att någon kommer att ställa till en scen om det händer för sånt händer ju titt som tätt.
    Tack för svaret.

Medlem hållermigvidlivs avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glödlampan Visa inlägg
    ni skulle kanske kunna åka med mig hem, pappa är ju där med mig så vi har bil liksom

edit: såg precis att du bor i väsby, jag bor i sollentuna ju! :O
    det skulle vara helt gudomligt, underbart vänligt! verkligen alltså! min mailadress är annika_eleryd@hotmail.com så kan vi ju diskutera saken vidare, det är ju snart lösrdag jag kanske borde skicka ett personligt medelande istället.. kan inte den här sidan så bra..
    ge mig en vinterdrog.

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2004

Standard

1. Gå in på www.eniro.se

varsågod
    Fan sista gången jag använder "hitta" iaf. http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad...str%f6msholmen

Tack så mycket!
    jag är hos dig igen

Standard

Enligt smhi.se ska det regna på lördagen på dagen, men på kvällen ska det va 19 grader och halvklart! Men det kan ju svänga snabbt (förhoppningsvis till det bättre) ! det är ju ändå bara tisdag än!
    Grâce à toi à nouveau je respire...

Sidan 22 av 40 FörstaFörsta ... 121314151617181920212223242526272829303132 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •