Jag kommer som vanligt finnas i min Beskyddaren-tröja ifall någon nu vågar säga hej. Jag bits inte. :]
Jag kommer som vanligt finnas i min Beskyddaren-tröja ifall någon nu vågar säga hej. Jag bits inte. :]
/ Tobias, Eskilstuna.
Jo sjävklart har jag tagit med det i min beräkning men tycker ändå det verkar har sålts mindre än vad man hade förväntat sig,men många kanske köper samma dag..vad vet jag
Ni får ha det så bra ni som ska dit. Jag lär tyvärr avstå. Jag kommer inte överleva resten av sommaren ekonomiskt om jag åker.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Haha, på P4 Sörmland (de lyssnar på det här på jobbet, inget jag lyssnar på frivilligt) intervjuade de Martin (tror att det var det, hörde inte så bra).. De pratade om spelningen imorn och sådär.. Frågade var fansen hade att förvänta sig.. Han sa att det som blir skillnad är ju att de aldrig spelat med Håkan förut och att publiken kommer få se sveriges bästa liveakter..
Sen frågade hon på radion om de kommer köra nån låt tillsammans med Håkan, och nääe det hade de väl inte planerat, sa han. Men då tyckte hon att de skulle sjunga "känn ingen sorg för mig eskilstuna", men Martin tyckte att det borde rimma, så han sa "jag känner inte igen din nuna, eskilstuna".. (eller om det till och med var "fula nuna", kommer inte ihåg).. Haha.. Mjo det vore väl kul att se.. haha
Grâce ā toi ā nouveau je respire...
PEPP!!!
27 timmar kvar nu...
Enormt taggad!
Suffer with pride.