Då är det största problemet, återigen, pengar. Nä.. Åh. Fy vad jag hatar den här tråden. Haha.
Man blir så medveten om sin egen patetism.
Då är det största problemet, återigen, pengar. Nä.. Åh. Fy vad jag hatar den här tråden. Haha.
Man blir så medveten om sin egen patetism.
alla jag blir kär i är upptagna.
eller det kanske inte är ett i-landsproblem?
Jag vägrar som att åka på festivaler om hotellrum inte finns att tillgå.
Nu har min kompis fixat ett hus istället för hotell, å jag funderar seriöst på att skita i att åka med.
Ibland glömmer jag att ladda iPoden på ett tag, och så plötsligt dör den på bussen till skolan. Det förstör hela min dag![]()
Min garderob är för liten för alla mina kläder...
Jag orkar inte gå ner till butiken som ligger 20 meter ifrån min port å köpa cigaretter.
I-landsproblemet kanske är att det finns cigaretter på inom det räckhållet och att det kostar så lite som 40-50 spänn. Hört skräck historier från öst där man får betala i alla möjliga valutor (alltifrån i natura till tjänster) för att cigaretter är så svårt att får tag på och därmed dyrt.
Dagens I-landsproblem för mig är att jag är arbetslös och bor hemma. Har det jättebra hemma men gnäller ändå över att jag vill ha en egen lya och ett jobb. Varför kan jag inte vara glad att jag har båda föräldrar kvar, tak över huvudet, tillgång till vatten och mat varje dag NÄR JAG VILL? Man skäms ibland.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Fick ett mastercard av min mamma med lite pengar på.
Detta går inte att handla med så som man kan göra med ett VISA kort.
Man måste ta ut pengar vid en bankomat.