Sidan 47 av 55 FörstaFörsta ... 37383940414243444546474849505152535455 SistaSista
Resultat 691 till 705 av 815

Ämne: Dagens I-landsproblem

Medlem hjartstroms avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Skulle nog bli djävulskt dyrt med streamad musik över 3g - nätet.
    fast månadskostnad !?
    det är vi som är Norrköping

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av hjartstrom Visa inlägg
    fast månadskostnad !?
    Jovars det finns ju. Man måste dock vara beredd på att Telia T. ex har ett tak på hur mycket data som får skickas (0.5gb), hur nu det räknas som fri surf om man vill kunna göra sånt dock ifrågasätter jag:P.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag hänger på forumet men kommer inte på vad jag ska skriva =/
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av rose_noire Visa inlägg
    Jag hänger på forumet men kommer inte på vad jag ska skriva =/
    Uppsatsen, kanske?

Mitt I-landsproblem gäller kvällsmat, för att inte bli OT. Blir väl pytt i panna eller gröt.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

"jag är för mätt"

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Ett verkligen plågsamt ilandsproblem är att skicka rätt sms till helt fel person.
    jag hatar mig själv lika mycket varje gång.
    Måste folk heta så lika ????
    ja det är jobbigt. kan inte alla heta olika haha det är så hemskt när man skickar fel och det som man skickar är något som man verkligen inte vill att den personen ska läsa. och man kan inte göra någonting!!!

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Testa och ta ett chill pill istället och tänk efter innan ni trycker på "skicka".
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag brinner inte för något.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

jamen man brinner väl inte hela tiden, jag växlar mellan massor av olika saker jag brinner för.
    jag växlar över huvudtaget ofta eftersom jag rekordsnabbt blir uttråkad,
    och att brinna för menas väl att man engegerar sig.
    just nu brinner jag för att njuta av våren
    Men jag vill ha ett brinnande intresse för någonting, annars känner jag mig så miserabel.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

du börjar i fel ände ?
    äh det finns så många meningslösa skenheliga världsförbättrare som bara vill få bekräftat att de verkligen är någon Så sådana behövs det inte fler av.
    börja med att förstå varför du inte känner dig "levande".
    och vi som i alla fall verkar "brinna" vi kan vara duktigt överenergiska och overkill helt enkelt, vi är alla olika och när sådana som jag brunnit upp kanske du har kraft kvar att förändra saker.

jag är bra på att bara säga en massa utan att kanske säga så mycket men jag har roligt
    Men asså. Jag vill känna att något intresserar mig, annars är livet ganska meningslöst. Att bara vandra runt som en zombie i princip.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

men det är många av oss inkluderat mig själv som också har kännt mig allt utom levande, då är det det som är svårigheten inte att du inte brinner för något.
    hoppas att du kan hitta ett sätt att komma ur "zombie-stadiet" det är bra att du kan sätta ord på det, lycka till!
    Det löser sig nog. Skulle tro att jag behöver kärlek i grund och botten.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

det behöver vi alla och det svåraste är väl att vi måste tycka om oss själva med För om någon annan ska fylla oss med kärlek så fungerar det inte Det är alltid tomt när personen gått.
    Jag menar inget narcisistiskt utan en sund "jag duger som jag är" känsla, det mesta av vad som sägs om kärlek är fel, det är hela tiden den andra som ska "fylla" oss med vad vi behöver har aldrig fungerat kommer aldrig att fungera.
    Nu är jag inte ett dugg ironisk, utan jag menar verkligen vad jag säger.
    Jag får nog hålla med. Det är många unga tjejer som känner sig osäkra och skaffar sig äldre pojkvänner för att förverkliga sig själva men det resulterar ofta i att de gör slut efter ett tag. Man måste som sagt tycka om sig själv i en viss mån innan, detta kan bli svårt. Jag är en mästare på att sätta ner mig själv på jorden.

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

men bara att du funderar och kan sätta ord på känslor är vida bättre än vad många kan i 20 års åldern så kunde jag bara säga "jag känner mig långsam" när jag var djupt deprimerad, så jag hade sanslöst svårt att lära mig men jag gjorde det långsamt och ibland mycket plågsamt.
    Såhär är det:
    det är inte alltid lätt att leva och det kan inte vara det om vi nu inte ska vara zombies.
    men det lönar sig att fundera och också ifrågasätta "om det här är allt?"
    dessvärre finns inga genvägar utan det tar den tid det tar och det är vad jag verkligen har lärt mig att "Stå ut" eller att härda ut och vänta,
    om livet bara vore en räkmacka, då skulle vi inte ha nyanser och troligen tycka om Carola
    det vore ju hemskt !
    vi som på något sätt haft det svårt med själslivet och vi är ju många När ljuset vänder tillbaks i våra liv då har vi perspektiv på hur dystert och själlöst det kan vara.
    Tyvärr tror i princip alla som träffar mig att jag alltid varit superpositiv och framgångrik i mitt yrkesliv och privata liv. Det är så vi vill tro.
    men många av oss som verkar / är så lyckade idag vi har slagits för att lära oss att tycka om att leva, men som sagt de flesta vill inte tro det.
    Okej. Överväldigande inlägg hehe. Men du har rätt och nu kanske vi ska avsluta vår psykologi-stund innan moderatorerna tycker vi har varit OT för länge. Men tack.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

men bara att du funderar och kan sätta ord på känslor är vida bättre än vad många kan i 20 års åldern så kunde jag bara säga "jag känner mig långsam" när jag var djupt deprimerad, så jag hade sanslöst svårt att lära mig men jag gjorde det långsamt och ibland mycket plågsamt.
    Såhär är det:
    det är inte alltid lätt att leva och det kan inte vara det om vi nu inte ska vara zombies.
    men det lönar sig att fundera och också ifrågasätta "om det här är allt?"
    dessvärre finns inga genvägar utan det tar den tid det tar och det är vad jag verkligen har lärt mig att "Stå ut" eller att härda ut och vänta,
    om livet bara vore en räkmacka, då skulle vi inte ha nyanser och troligen tycka om Carola
    det vore ju hemskt !
    vi som på något sätt haft det svårt med själslivet och vi är ju många När ljuset vänder tillbaks i våra liv då har vi perspektiv på hur dystert och själlöst det kan vara.
    Tyvärr tror i princip alla som träffar mig att jag alltid varit superpositiv och framgångrik i mitt yrkesliv och privata liv. Det är så vi vill tro.
    men många av oss som verkar / är så lyckade idag vi har slagits för att lära oss att tycka om att leva, men som sagt de flesta vill inte tro det.
    Jag tyckte att det här var ett extremt bra OT-inlägg och ett extremt bra exempel på att man måste få gå seriös OT i en oseriös tråd.

Tydligare och mer rätt ute än så här har nog aldrig snö varit.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Medlem DavidoOos avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Dagens riktiga, och enda I-landsproblem är väl att det just finns I-landsproblem.
    Ärthjärnor.

Sidan 47 av 55 FörstaFörsta ... 37383940414243444546474849505152535455 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •