När man går in i mataffären och bestämmer sig för att inte handla för mycket, men blir så sugen på allt att äta, att vagnen alltid har för mycket varor...
När man går in i mataffären och bestämmer sig för att inte handla för mycket, men blir så sugen på allt att äta, att vagnen alltid har för mycket varor...
Filmade min favoritlåt på en konsert och kommer hem och upptäcker att en kille överröstar hela låten med att sjunga med förfärligt.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Min Nokiatelefon har gått sönder så att jag inte kan lyssna på musik, som straff för att jag påstod att Nokia var bättre SE ... och det var min enda roliga pryl nu när jag bor i tält ... stackars mej.![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
nya firefox är jättefult.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
iPoden har ju världens sämsta shuffle-funktion. Tre dagar i rad har den valt Suede´s She, fast jag har hur många låtar som helst den kan välja mellan. Det är ju knappast slumpen.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
är så jävla trött på att alla ringer och frågar hela tiden om min pappa ska jobba på håkan eller nån annan konsert och om han kan släppa in dom i förväg då. snacka om att man bara blir utnyttjad.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
tar så lång tid att ladda upp på youtube
Jag känner mig lite smartare än resten av min klass :/
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Magvärk så in i helvete, känns ganska I-land
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...
Mina nagelband går sönder
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung