Mitt tuggummi är inget tuggmotstånd i längre.
Mitt tuggummi är inget tuggmotstånd i längre.
Jag har FORTFARANDE inte fått upp Sambucan...nu blir det en skruvmejsel genom korken
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Jag råkade smeta superlim på min nagel så nu är den helt vit i kanterna.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
hittar inget tillräckligt stor plastficka till min tidning med kent på framsidan så jag kan sätta upp den på väggen...
min mobil dog när jag pratade med en av mina nya klasskompisar (som jag absolut inte kan numret till utantill & därför BEHÖVER mobilen för att få kontakt med henne..) och jag missade tåget och kommer inte hinna till bion. och hon har ingen aning. ajajaj
ge mig en vinterdrog.
jag fick svår saknad av ett visst forum när det var borta.
håller med kentad till 100%
min kompis har för många 'hemliga beundrare' i-landsproblem liksom verkligen synd om henne verkligen
anna
blogg
Bilderna till min vepa tar så lång tid att spara ner
Har inte ens märkt att forumet varit nere (Y) aktivt värre... Sen får jag ont i benet för jag har datorn i knät fast jag har ett bort typ 30 cm framför mig .
allt som har med min(a) blogg(ar) att göra. det är så frustrerande
Att man blir helt vilsen när forumet är nere
forumet var nere på min födelsedag så jag fick ingen grattistråd haha i-landsproblem :>>>> (o nej det betydde inte att nån ska känna sej tvingad att göra en heh)
anna
blogg
Grattis i efterskott och förskott till alla som fyller år när forumet är nere!![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
jag är skitsur för jag ska till skolan imorgon så jag inte kan supa, för orkar inte vara bakfull =(