Får fortfarande inte ner den. SÅ jävla surt, tycker jag väntat tillräckligt.
Får nöja mig med den 30 sekunders gåshudssmakprovet på bengans.se.
Jag kan bara hålla med. För jävla sorgligt att betala pengar för att erhålla ingenting. Är det så här skivbolagen vill att vi ska ha det? Jag förstår inte varför de medvetet ska förstöra för oss som gör rätt för oss. Det finns alltid en möjlighet att kopiera detta s.k. "licensskyddade" material ändå så varför krångla till det för oss goda medmänniskor. Jag förstår inte.
Hur gör jag när den första nedladdningen av licensfilen av någon anledning inte fungerade? Nu påstår Windows Media Player att jag inte får ladda ner några fler licenser (men min licensfil är i själva verket tom!). Och det finns ingen som hjälper mig; jag har ju redan betalt så de är väl nöjda nu!
Sorry om jag är lite anti.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Försökte först med att ladda ner b-sidan via cdon, men det gick inte. Testade flera gånger om.
Sedan ladda jag ner itnues på datorn,
skaffade mig ett ituneskonto och försökte sedan ladda ner den där ifrån.
Men det fungerade givetvis inte heller.
Blir så frustrerad.
Senast redigerat av kostym den 2008-04-07 klockan 15:58.
Nu fick jag ned den på iTunes music store.
Men som sagt, att det ska vara så sjukt krångligt?!!?
Idioti!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag lyckades äntligen få ner låten, tog ju bara en dag.
Nu ska jag snart lyssna.
Undrar bara varför man får den som en wma fil och inte mp3.
Åh nu kommer nästa problem.
Har inget ljud på datorn (jag vet, pinsamt)
och min mp3-spelare kan inte läsa wma filer.
Så hur gör jag för att omvandla wma till mp3?
Det är inte helt lätt, eftersom det är kopieringsskyddad wma dessutom. Det enklaste tror jag är att spela in låten från datorn med något inspelningsprogram, t.ex. Audacity (gratis).
Finner ikke låten "Førendringar" på norske itunes. Noen som kan hjelpe? Finner den på svenske itunes, men det funker ikke vest for grensen!
Remixen var ju helt okej, bättre än Vid din sida och Ingenting-remixerna.
Spöklikt vit
i solskens dis
Jo precis. Man tycker ju att de bör gå.
Förresten. Inte konstigt att filen inte går att spela i min mp3-spelare. Wma filen jag köpte via cdon var en tom fil enligt min bror. Den går inte att läsa av någonstans. Testade därför med att försöka ladda ner den igen från cdon men det fungerade inte denna gången heller. Så nu har de dragit av 22 kronor från mitt konto för ingenting. Det är inte pengarna jag är frustrerad över utan att det lagliga sättet att ladda ner inte fungerar.
Senast redigerat av kostym den 2008-04-07 klockan 18:44.
jag körde cdon tidigare idag på jobbet och där gick den minsann inte att spela upp men hemma funkare asbra! grym låt, precis vad som behövdes!
synd på alla skumma format, typ wma och aac eller varom nu heter..mp3 is teh shit.
anyway, BRA låt..hoppas på den i sommar