For en kø det var i Oslo! Hadde desverre ikke tid til å vente i timesvis for å få autografene....
For en kø det var i Oslo! Hadde desverre ikke tid til å vente i timesvis for å få autografene....
Om jag var Kent skulle jag tvätta händerna noga efter signeringarna, med tanke på alla som vill skaka hand... men det är ju inte varje dag man får chansen, så jag förstår att ni passar på.
Vad handlade det där i slutet om förresten? När någon frågade vad som hande hänt och att du skulle hålla fast i det, för att det var unikt?
Senast redigerat av utomjording den 2007-10-20 klockan 14:49.
Låt dom komma nu
Jånnas Bilder <3
Jag ska posta mina bilder när jag kan ansluta min kamera till datorn igen -.-
Det känns som om vi vaknat plötsligt i någon sorts skymningsland
http://avtryck.bilddagboken.se/index...0xMDg1NTE5NTk=
kolla här då (:
Jag var på Pet Sounds i onsdags, hade kommit ända från Norrköping, och jag var garanterat den äldsta i den signeringskön !
Jag var tvungen att fråga min son om vad "emo" är när jag kom hem.
Så sant som det är sagt "och förruttnelsen börjar precis när vi fyllt 37"
Min moster är bäst
http://Sirbestonen.bilddagboken.se/i...EmY3VycmltZz0w
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Har precis kommit hem från signeringen i oslo. Förbannar min blyghet, Jag hadde tänkt prata lite med dem men istället blev det: Hej och Tack.
Så Nu när jag sitter framför datorn så tar jag chansen att skriva det jag skulle sagt ifall någon bandmedlem läser detta. Skivan är kanon, tackar för en rockig norwigen wood spelning och för att ni spela ansgar & evelin. Plåtade lite foton som jag ska posta här. Dock så var bussresan dit ingen höjdare.
Vi blev stoppade i tullen, det var med 3 skumma typer som satt längst bak i bussen, en av dem var hög som ett hus om vi säger så...
Sista gången jag åker buss till Oslo. Nästa gång tar jag mercan istället.
jag skulle fan ha åkt till oslo också, men min ekonomi är inte direkt på topp just nu och palla 9 timmar i buss.....
HAHAHAHA, JAG DÖR. Det var min kompis som sa de klockrena kommentarerna och hon lyssnar inte på kent så där överdrivet mycket, och basistmeningen så syftade hon på Georg i Tokio Hotel. Lol, om du har bilder så tycker jag du lägger upp dem för jag antar att jag är med.
Nej. Jag är inte fjortis heller men puss på dig.
Kom man sent så var det lite kö. Men eftersom vakterna höll mötet kort så gick det fort.
Kön hann ta slut under tiden jag tog korten. Föreslog att de skulle stoppa kön i 3sek så att alla med kamra skulle få en bra bild men detta gick inte hem hos Bossen.
Fundera på att lägga ut bilderna på min myspacesida och länka dit, men eftersom jag är osäker om man får göra det så frågar jag moderatorn utomjording om detta är okej ?.