Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj
Det var någon som fotade mig och mina kompisar och sa att hon kom från kent.nu. Hm? Kan detta stämma? xD
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Det bästa var när en gubbe kom förbi Pet Sounds och trodde att man behövde köa för att få komma in i affären, och så kom personalen ut och förklarade för honom att om han bara ville köpa en skiva så var det bara att gå förbi kön.
Gubben: Ja, det var väl tur det!
Och så såg han sådär lagom skärrad ut, haha.
Och så var det några som kom lite efter sex (Pet Sounds hade stängt mellan sex och sju) och frågade om de bara kunde få komma in för att köpa TTS. Personalen förklarade att de fick göra det klockan sju när de öppnade igen. Då blev de sura och sa att de ju inte ville ha kents autografer och gick därifrån, heh?
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Jag och Automatvapen hade en schysst snubbe till vänster om oss, en par trevliga tjejer till höger, men sen, sen var det oändliga längder av emos. Fast det lite klockrena var ändå de som hade med sig Harri figuren i papp. Grabbarnas reaktion när de såg den var speciell, minst sagt.
När jag och Automatvapen satt där i kön och var omringade av emos, it was horrifying I tell you, så fanns det ljusglimtar i tillvaron. Vi satt och hittade på ursäkter till alla som undrade vad vi väntade på.
"Det är Klamydiadagen i dag, vi ska testa oss."
eller
"Vi vill visa vårt stöd för en ny tunnelbanelinje till Hagnesta Hill."
eller
"Toalettkö."
för att nämna några.
Sen i vår tredje timme av köande kom ett par tjejer springandes mot sina kompisar, i extas, och skrek: "Vi såg Jocke, vi såg Jocke!" Jag erkänner att jag vaknade till då, men man var väldigt skeptisk. Det hela visade sig vara ett skämt, men deras skrikande fick hela emoskaran att skrika. Jag fick en idé om att peka mot toaletterna och skrika något i stil med:
"Kolla! Jocke ska bajsa! Spring och kolla!"
Bara för att se om de skulle springa dit allihop. Men energin som skulle läggas ned på detta fick inte min ekvation om energi att lägga ned på emos att gå ihop, så det fick vara.
Allt som allt var det ju en schysst dag.
Alle emos muss weg!
Hur orkar de ens med sig själva??
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Får väl bidra med lite bilder då :]
Tack till alla fjortisar dom skrek sönder mina öron när någon "trott sig se jocke".. det var behagligt. Speciellt dom bakom mig i kön som senare släppte de underbara kommentarerna:
"vem är vem egentligen, vad heter han med ljusa håret?"
"är han basisten?? ja, men basisterna är alltid fulast"
det där med att vi såg jocke var ju klockrent! alla bev helt OH MY GOD hahaha, i själva verket var det en bild på baloo i min kamera usch vad tråkiga vi är emma ):