wöö jag såg dig gå förbi mig både innan och efter signeringen TNS!!
eftersom jag slutat att retas med folk och dra dem i öronen och sånt så väntar jag till nästa gång med att heja
wöö jag såg dig gå förbi mig både innan och efter signeringen TNS!!
eftersom jag slutat att retas med folk och dra dem i öronen och sånt så väntar jag till nästa gång med att heja
Jag ska på Åhlens imorgon, jag kommer ha på mig hjärtformade blåa öronmuffar, jag lovar att jag är de enda som har sånna. Heja jättegärna så jag får en bit av kent.nu-gemenskapen.
Mitt tåg är inne vid 15 så jag har inga illusioner om att hinna få något signerat, vill bara vara en del av hysterin. haha. Jag är lite rädd för att "träffa" kent , vet inte varför förmodligen något så klassiskt som att jag trivs med att de är mina fantasifoster och jag vill inte få den bilden av dem krossad av verkligheten.
Ni som ska till Åhléns imorgon, när tänkte ni börja köa?
Spöklikt vit
i solskens dis
Men man lär väl vara säker på att få något signerat om man kommer ett par timmar innan?
Spöklikt vit
i solskens dis
Hinner inte börja köa förrän 15.45, så jag är inte säker på att jag hinner få något signerat
Det var väldigt synd att hemsidan inte informerat om att man var tvungen att ha köpt skivan på Bengans samt ha kvittot med för att få signaturer. Ni som bor i Stockholm kanske tar detta för givet, men vanligtvis brukar inte detta gälla på Bengans.
Efter mycket trixande lyckades jag till slut få mina signaturer, men då hade jag i slutändan fått viss hjälp av Martin Sköld.
Ni som ska till Pet sounds, när tror ni att ni är där då? Kan ngn hjälpa till att ta ett kort på mig + kentarna om man får? Fatta vad coolt i sånna fall. Bara så ni vet, jag kommer vara den fulaste i kön, med svarta converse, grå kjol (antagligen), grå leggins, svart jacka, svart skolväska. Ni får gärna komma fram och hälsa om ni vill vara snälla
Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö
jag och min bror kommer vara vid petsounds vid 2 idag typ...
Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj
Undrar om det delas ut planscher i sthlm med? Eller om det var en Bengangrej
When you can live forever, what do you live for?
Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj