varför bor man inte i gbg eller sthlm........
meningslösa, menigslöösa
Jeg gleder meg til lørdag, da kommer de til Oslo! Blir kanskje ikke så lange køer der som i Stockholm og Gøteborg.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_504287.svd
Bra jobbat! // Sophie
oj vilken händelserik dag det har varit idag! Martin var jättegullig och jocke såg lite trött ut, men det var grymt. Glömde dock bort allt jag skulle säga :/ Och så blev jag och min kompis intervjuade av tv typ.
Och, nej, ingen fick plancher på åhlens.
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Ingen som kan lägga upp lite bilder på kent från Åhlenssigneringen?
Jag tror fanimej att det här var den vackraste dagen i mitt liv.. "Tack själv, för att du står ut med oss", sa Sami till mig.
Jag tror jag dör.
(nej, fråga inte vad jag sa, jag är inte helt säker, det var antagligen något jättelöjligt. Jag sa "Tack, tack för allt" till Jocke, men resten minns jag typ inte.)
Vi blöder för dig nu. / JOJOBOO PÅ GAMLA FORUM.
Det var den absolut bästa kvällen i hela mitt liv, var på pet sonunds (ingen fick affisher där heller), och så gav jag blommor till dem
Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö
Vilken underbar dag! Kommer dit kl kvart i 11. Träffar min vän Felicia för första gånger och sätter mig ned. Bredvid oss sitter Amanda, Jånna, Emma och Jasmine? Det var iaf väldigt roligt att träffa alla ifrån forumet och såklart träffa själva bandet. Härlig dag!
Fick du den signerad då??
Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö
menar du flaggan? Neej, jag fick inte....men det gjorde inte så mycket.
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Kul att man blir helt jävla stum när man äntligen äntligen kommer fram till dom och det enda man kan klämma ur sig är "hej" och "tack".. Haha (;
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant