Haha, nä men det finns en sådan vagn att hyra om man till exempel vill ha födelsedagskalas. Bra va?
Okej, aningen off-topic, men här kan man rösta på världens naturliga underverk:
http://www.new7wonders.com/
(precis som med Grammisgalan blir jag störd på nomineringarna)
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
I skolan.
Nej jag skojar bara, jag skojar verkligen (!). Nu mår jag illa.
Jag trivs rysligt bra när jag sover.
Men ärligt talat tror jag att jag kommer trivas ganska bra i himlen, fast just det dit kommer jag ju inte. Jag tror jag kommer trivas bra, vart jag nu kommer. Har tyvärr ingen bild. Förlåt.
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Maastricht är en väldigt fin stad. På vintern är det dock Salzburg som gäller, framför allt under decembermånaden.
var i helsingland i sommras en vecka med en kompis. Kanske inte mitt favorit ställe men underbart. Lugnet, den lilla stugan vid sjön mitt ute i skogen, ingen tekning alls på mobilen, ingen dator, ingen el, så lugnt och stillsamt men efter ett par dagar blev det lite mycket då längtade man tillbaka till verklig heten. men det lugnet kan no vara bra ett par dagar. En till sak som var bra var att när man var ute på sjön med den lilla båten och fiskade fick man hur mkt fisk som hellst.
Det var UNDERBART
Det gröna Medelhavet vid Palavas.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Strömsholmen i Eskilstuna, där kan man sitta och ta det lugnt och se ut mot ån och centrum, att kent spelade där är ju också ett plus![]()
Senast redigerat av Ruuska den 2009-02-08 klockan 22:25.
Jag skulle vilja ha en av mina favoritplatser nu, Senoren tack.
du, min vän i livet