Helt rätt som du säger, men ändå. Man måste nästan ta sånna här sidor med en nypa. Det är visserligen så mobbarna redan säger i skolan om någon vuxen skulle sättas in. Ja men det va bara på skoj!
Trotts det igen det e ju svårt att se här om det är på skoj eller inte, dock har ju J.B skrivit många gånger att man inte ska ta allt han skriver här så hårt! Vissa saker förstår man ju att han tänder till på med för de få dagar jag har varit här är det väldigt mycket klagande på allt tycker jag!!
Ha det gott!!! Kram
På ett sätt kan jag faktiskt förstå J. Berg. Han och bandet har lagt ned så mycket tid, energi och skaparångest på att få fram det som vi älskar och sen kommer vi här och lägger några sekunder av våra liv på att klaga på det som inte blev helt perfekt. Fatta hur mycket energi Jocke lägger ner på att allt ska vara perfekt och så ska vi ändå sitta och anmärka på detaljer som inte är helt bra. Då är det ganska lätt för honom att tänka: "Oj, snacka om att den där klagande människan måste häva ur sig något skit för att han själv har bidragit med så mycket kreativt till den här världen ... (not!)"
Jag tyckte en gång att han överreagerade på ett av mina inlägg (som jag skrev för att Kent spelade en låt som hade fått extremt lite cred här på forumet), men med lite perspektiv var det väl delvis befogat. Okej, Jocke kan väl vara lite vass i orden ibland och det är väl paradoxalt nog hans stil; en så framgångsrik snubbe borde inte ha något behov av att trycka ned de små misslyckade liven i träsken där de hör hemma ...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Det finns ju något som heter ironi vilket innebär att det finns en skillnad mellan vad som sägs och vad som egentligen menas.Kanske något att tänka på innan man blir upprörd....
Jävla fjäsk
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
men jag förtjänar det ju
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
moderatorn säger: håll er till ämnet nu!