Fan va jag förstår hela grejen med den här boxen. Det känns så grymt rätt att släppa en halvtids(?)summering. Det är typ som brevet, eller mailet nu för tiden, man får hem efter charterresan där det står välkommen att resa med oss igen. Eller brevet som förklarar hur man inte kan få ut ersättning för försenat flyg. Eller när man sätter in fotografierna från resan i ett album 2 år efter.
Boxen får mig att tänka på alla dessa år jag har följt kent. Vilka upplevelser det har gett mig och vilka människor jag har lärt känna. Shit nu börjar vi om på nytt igen.
Vilken jävla resa!
.. Men jag tänker aldrig så långt.
Fantastisk box! Tack Kent!!
En perfekt sammanfattning av de senaste 10 åren när jag följt er. Speciellt kommer jag ihåg Heavenspelningen. Ville gå fram och tacka dig igår när jag såg dig vid lunchtid men jag vågade förstås inte så säger det här istället: Tack för boxen och 10 år av vacker musik Jocke! Synd att ni bara signerar på arbetstid..
Boxen infriar alla förväntningar! =)
Det är bara tacka och buga! =P
Det känns nästan som om jag har upptäckt debutskivan Kent tack vare den här boxen. Kents källarrock har sin charm.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
En underbar box. Allt extra var värt varenda krona. Tack Kent.
cigarrer.org - för lite ro i vardagen
Underbar jävla box. Ett riktigt mästerverk. Det gör inte ens nåt att jag kommer behöva köpa en till på signeringen
Håll ditt huvud högt har gått många varv på repeat
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Älskar Alpha och Döda dagar! Älskar att den är så cool och snygg, älskar den!
Boxen är en underbar present till sig själv när höstmörkret väller in. Bara "Håll ditt huvud högt" och "Love undone" samt "Socker" (demon) är ju värt priset!
Och vilket underbart ljud från Strömsholmen, beatet är kanon! Och jag var där! Tack som fan...
Believe, and you will find your way...
Jag köpte min box på våran skivaffär ( Jag bor i Södertälje ) dagen innan releasen.
Jag var typ helt förtvivlad för att jag inte trodde att jag skulle hinna köpa den innan jag skulle åka iväg.
Men så gick jag där och så såg jag att den fanns inne.
Blev så jävla glad! XD
Men håller med alla som redan har skrivit att den är ett äkta mästerverk! :P
Senast redigerat av KnekkKnekk den 2008-11-01 klockan 21:32.
Kom just på att boxen saknar minst en låt. Kungen är död med bambam introt, gud vad jag vill ha den med väldigt bra kvalité med på en skiva/singel