Hej ÖvreGärdtre!!!!
Jag tror att allt här på forumet är seriöst!
Man kan inte skriva en sak och sen mena en annan, hur hade det sett ut?
Då kan jag ju skriva att en påhittad forumit som vi kan kalla ÖvreGärdtvå är en pedofil som förgriper sig på 5-åringar. men nähä det var visst bara ett skämt det går ju inte!
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
nu har jag inte lusläst men vad är det för tryckfel?
Kan bara instämma i att textmängden var grymt deprimerande plus att någon kunde varnat folk från att spendera surt förvärvade pengar på "ny" text som ändå publicerats i Cafe tidigare.
Tidernas motsägelse är ändå ett faktum, ungefär som Den Vita Konserten, att vi ville ha mer för pengarna. Sveriges bästa band släpper box för 400 som ändå säljs för 99kr (årets deal eller vad) ett par månader senare, men det går fan inte att komma ifrån att vi ville ha mer. Inte ljummen äggröra.
Så länge fötterna bär
Så länge lungorna kan
automobiliana.blogspot.se
haha jaa tidernas motsägelse jaa dra i bromsen hörredu!
99 kronor för boxen på CDON's veckokampanj för några dagar sedan.
Tror det var tre dagar, typ 4-6 april, som priset gällde. Det kan man kalla prisvärt för de som inte hade den sedan tidigare och fick CDON's nyhetsbrev i mailen dagarna innan. Tror mailet trillade in 1 april, så jag vågade inte posta det här då med risk för att det skulle tas som ett aprilskämt... sedan glömde jag bort att tipsa. Säkert någon lycklig sate utan box som fick nys och passade på.
Mycket billigare än 99 kr kunde det nog inte bli för 10-cd-boxen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag köpte den för 99 kr! Hade tänkt att köpa den jättelänge, och blev överlycklig när jag skulle beställa lite andra saker också!
Den är helt underbar!