Tack för välkomnandet hem,namokab, såg det nu först. Ja, ser ut som en glasögonorm
Några bilder, men uppladdningen av några som var bättre misslyckades..
Egypten låter helt braTrevlig resa!
Tack för välkomnandet hem,namokab, såg det nu först. Ja, ser ut som en glasögonorm
Några bilder, men uppladdningen av några som var bättre misslyckades..
Egypten låter helt braTrevlig resa!
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Jag vill till Praaaaaag.
inget.
Drömresa: Nya Zeeland och Australien.
Nästa resa: NL slutet av mars.
Jag var där för några år sedan, och det var fantasiskt! Jag tror aldrig jag har gått så mycket i hela mitt liv-men maten var ingen höjdare. Men jag vill också dit igen
Annars är jag så förtjust i Thailand just nu, så min drömresa går nog dit. På närmare håll väljer jag Kreta, eller Kroatien.
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Jag reser ganska mycket, eftersom både min pappa och jag älskar att resa! Har rest flera gånger om året till olika delar av världen sedan jag var 3 månader.
Drömresan är helt klart Japan (Jag äääälskar Japan)
Och dit skall jag nu i sommarTihi
Jag gillar utmaningar, så efter gymnasiet planerar jag flytt till Japan för att studera.. kanske stanna där helt och hållet (det är det jag velat sedan.. typ sjuan iallefall.. men vi får se)
Jag gillar ju att resa till Usa.
Drar dit för jag vet inte vilken tur i ordningen i april - två veckor i Kalifornien.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Vill till Dubai och Australien. Vill också tillbaka till New York och sedan göra en road trip i USA.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Vi har sommarställe nära gränsen så envisas med att vilja cykla till Norge nån gång, åka bil e tråkigt.
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Har kommer ett vykort fran Egypten.
Isolerad pa ett hotell likt Guantanamo.
Men okenlandskap och snorkling bland fargglada fiskar funkar som variation fran Sverige.
Kramar fran namokab till Kentforumet!![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\