Sidan 3 av 53 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 782

Ämne: Resor

Medlem hjartstroms avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

jag ska till london och se colplay i september , ska bli riktigt najs
    Senast redigerat av hjartstrom den 2009-01-23 klockan 20:06. Anledning: EDIT, skrev fel första gången
    det är vi som är Norrköping

Medlem isol@s avatar
    Reg.datum
    Aug 2003

Standard

åh vilken rolig tråd! jag älskar att resa. även om allt nästan är turistorter & så men man upplever så mkt nytt hela tiden! mitt dröm resemål (särskirvning kanske) har nästan alltid varit USA. & jag har nyss varit där=) helt jävla underbart! annars gillar jag grekland väldigt mkt!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Ska inte till Wolverhampton den 23 maj. Bajs.

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Jag vill åka till Japan.
    Helt sinnessjukt vackert land.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av bcq Visa inlägg
    Jag vill åka till Japan.
    Helt sinnessjukt vackert land.
    Ja det verkar sjukligt fint där!
    Well, får vänta tills i sommar då jag åker dit, segt

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anna.92 Visa inlägg
    Ja det verkar sjukligt fint där!
    Well, får vänta tills i sommar då jag åker dit, segt
    Ja, usch så segt för dig som får vänta på att få åka till Japan. Mycket jobbigare än vad det är för de som inte ska/kan åka dit.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Ja, usch så segt för dig som får vänta på att få åka till Japan. Mycket jobbigare än vad det är för de som inte ska/kan åka dit.
    Värst vad du var verkar vara en trevlig typ

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Föresten vadå "för det som inte åker dit"
    Om man nu så gärna vill åka till ett ställe så mycket som jag vill åka till t.ex Japan så får man ju satsa på det istället för att ligga hemma och grubbla över att man aldrig kommer åka dit.
    Man får inte saker och ting serverat på silverfat förstår du.
    Lite jantelags-feeling

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004

Standard

Rosa bussarna verkar kul! Har drömt om det länge nu och planerar att "inte fylla jämna år" i fortsättningen, utan bege mig ut i världen. Skottland/Irland under ca 20 dagar kan ju vara en provtur innan min drömresa till Austalien/Nya Zeeland som väl tar ett par månader att kuska runt i.
    Believe, and you will find your way...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Laurelin Visa inlägg
    Rosa bussarna verkar kul! Har drömt om det länge nu och planerar att "inte fylla jämna år" i fortsättningen, utan bege mig ut i världen. Skottland/Irland under ca 20 dagar kan ju vara en provtur innan min drömresa till Austalien/Nya Zeeland som väl tar ett par månader att kuska runt i.
    Har också kollat en del på det, men får nog vänta några år tills jag blir äldre

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Värst vad du var verkar vara en trevlig typ
    Jag är en väldigt trevlig person egentligen men för den sakens skull betyder det inte att jag inte kan bli irriterad. Du verkar tycka det är synd om dig själv som får vänta några månader på att få åka till Japan när det finns folk som kanske aldrig får möjlighet att åka dit över huvudtaget. Jag tycker nästan det är humor på hög nivå.

Föresten vadå "för det som inte åker dit"
    Om man nu så gärna vill åka till ett ställe så mycket som jag vill åka till t.ex Japan så får man ju satsa på det istället för att ligga hemma och grubbla över att man aldrig kommer åka dit.
    Man får inte saker och ting serverat på silverfat förstår du.
    Lite jantelags-feeling
    Självklart kan man inte få allt serverat på ett silverfat, men samtidigt har kanske inte alla möjlighet att spara ihop de pengar som behövs? Jag, till exempel, lever på 7800 i månaden (CSN) vilket gör det omöjligt för min del att spara undan några pengar.
    Det finns faktiskt folk som inte har möjligheterna att ta sig till Japan men du verkar inte kunna sträcka dig så pass långt att förstå det.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag är en väldigt trevlig person egentligen men för den sakens skull betyder det inte att jag inte kan bli irriterad. Du verkar tycka det är synd om dig själv som får vänta några månader på att få åka till Japan när det finns folk som kanske aldrig får möjlighet att åka dit över huvudtaget. Jag tycker nästan det är humor på hög nivå.

Självklart kan man inte få allt serverat på ett silverfat, men samtidigt har kanske inte alla möjlighet att spara ihop de pengar som behövs? Jag, till exempel, lever på 7800 i månaden (CSN) vilket gör det omöjligt för min del att spara undan några pengar.
    Det finns faktiskt folk som inte har möjligheterna att ta sig till Japan men du verkar inte kunna sträcka dig så pass långt att förstå det.
    Ja du är säkert en jätte trevlig person egentligen, förstår dock inte alls vad du blir irriterad över?
    Jag har velat åka till Japan sedan.. 4 år tillbaka ungefär. Jag är överlycklig över att jag skall få åka dit. Jag tycker inte synd om mig själv. Jag är inte en sån person som går runt och tycker synd om mig själv. Jag kämpar för det jag vill ha och inget är omöjligt enligt min livssåskådning.
    Dock känner jag mig otålig, eftersom det är några månader kvar nu, det var det jag menade.

Du får väl helt enkelt vänta dårå, som dom flesta, eller jobba extra. Det är ditt val.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Prag i mars, jodå
    inget.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Prag i mars, jodå
    Ååh va kul! <3

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Ja du är säkert en jätte trevlig person egentligen, förstår dock inte alls vad du blir irriterad över?
    Jag har velat åka till Japan sedan.. 4 år tillbaka ungefär. Jag är överlycklig över att jag skall få åka dit. Jag tycker inte synd om mig själv. Jag är inte en sån person som går runt och tycker synd om mig själv. Jag kämpar för det jag vill ha och inget är omöjligt enligt min livssåskådning.
    Dock känner jag mig otålig, eftersom det är några månader kvar nu, det var det jag menade.

Du får väl helt enkelt vänta dårå, som dom flesta, eller jobba extra. Det är ditt val.
    Jo, jag kanske överreagerade en aning och det ber jag om ursäkt över. Det var väl mest din formulering som jag reagerade på. Den fick det att se ut som att du verkligen tyckte synd om dig själv.
    Men, men. Jag gör väl en höna av en fjäder

Sidan 3 av 53 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •