Jävla propaganda
Jävla propaganda
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
BERLIN über alles!
(Scrollas och förtrollas!) >>>>>>>
![]()
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
tänk vad skönt om man kunde ha sina stora bilder i en spoiler
Är de bara jag som tycker att de där torget ser skittråkigt ut???
Jag ska till Paris i augusti.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag ska till Grekland i sommar.
Jag ska till Berlin i sommar![]()
Jäkligt trevlig guide om London man fick gratis med Aftonbladet denna vecka. Jag har saknat en sådan typ av omfattande (så gott det nu kan bli) guide på svenska. Jag har väl varit i London ett tiotal gånger, men i denna guide fick man ett antal intressanta tips inom musik, affärer, mat och dryck. Fattas bara annat på ca 240 sidor. Den ska med i bagaget vid nästa resa, när det nu må bli.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Just Berlin är nästa europeiska storstad som jag vill åka till. Bl.a. London, Paris, Glasgow, Edinburgh och en hel radda av italienska städer är avklarade och uttömda nu, så Berlin och Aten locckar mest härnäst om man ska prata om Europa. Måhända att jag besöker någon av demi , det återstår att se.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Första guiden (om London) får man gratis till tidningen. De guider som sedan släpps (en i veckan) får man köpa till för 59 kr/st. Bl.a. Paris, Berlin, New York, Prag, Rom m.fl. kommer senare. Du som ska till Paris i sommar bör köpa den guiden 18-19 maj. Om du nu får tag i och gillar upplägget i den om London. Berlinguiden ska jag lätt köpa.