Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Hmm, hoppas det funkar nu?
https://www.facebook.com/LailaMariGi...type=2&theater
Cool!! Då funkar länket - bra!![]()
https://www.facebook.com/LailaMariGi...type=2&theater
En resa genom Köpenhamn.
Från Frederiksberg tills Vanløse.
Från én värld till en helt annan.
Från där jag gärna vill vara till där jag var i 17 år.
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-04-21 klockan 13:04.
Åh vad underbart. Jag älskar resor som är på flera nivåer och vad som händer i huvudet under tiden.
Det är lite som jag cyklar från centrala stan på söndagar, där jag bor nu, och hämtar bilen i radhusområdet, där jag bodde i tjugo år. Det var en ordentlig resa i början, även om det börjar gå på lite mer rutin nu![]()
Ja, men precis!
Resor som händer i huvudet; resor som resulterar i insikter, resor som gör att man växer. Resor från en plats till en annan och resor genom tiden, genom livet. Bäst av alla är de resor som aldrig tar slut, där man ständig växer och lärar sig nya saker.
Men frågan var huruvida en ganska vanlig resa i bil genom Cph var vad du hade i åtanke? Den skulle naturligtvis omfatta mera intressanta platser.
- och en konsert kanske?!
ta mig hit. låt oss titta på solnedgången och dela lite tystnad i varandras sällskap.
wanderlust
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-05-07 klockan 23:42.
Mycket vackert! Tror du borde skriva ta mig hit istället för här haha, för så som det står nu så blir det lite mer tvetydigt och som man mycket väl kunde önska i rätt sällskap haha, men inte i allas( angående den dansksvenska språkförbistringen seks/sex osv...
)
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-05-08 klockan 16:22.
ta mig hit. håll min hand och håll den hårt.
Wanderlust
att se solnedgången och soluppgången - bästa! https://open.spotify.com/track/3RkTKVa1NcSqBZIE24ck6j
wanderlust
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.