Jag gillar att upptäcka nytt ja, så även jobb, men det händer ofta att jag återvänder till tidigare arbetsplatser...
Jag gillar att upptäcka nytt ja, så även jobb, men det händer ofta att jag återvänder till tidigare arbetsplatser...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Kan man sägaJag börjar undra lite lätt om skivan har skrivits under goda middagar på franska restauranger.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Lite mer pilgrimsvandring:
Låt.jpg
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Innan jag drog iväg till Kentfest på Gärdet i Stockholm den 15/6 så passade jag på att turista lite. Kan rekommenderas: en båttur ut till Fjäderholmarna. Det tog ½ timme att komma ut till den pittoreska omgivningen. Såg den fina restaurangen "Röda Villan" när färjan stävade in mot ön och bestämde mig bums att där ska jag äta lunch! Det sakade ljuvligt gott och miljön är fantastisk. Gick sen runt och fick se både måsar och svanar och kanadagäss med sina fina ulliga ungar,hantverksby, fina gamla bruksbåtar, ja det finns en hel del att fördriva tiden med.
Believe, and you will find your way...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
I morgon händer det! Årets väl planerade semesterresa börjar! Ska åka inlandsbanan från Mora till Gällivare. Övernattningar i Mora, Östersund, Arvidsjaur och Gällivare. Sedan tåg till Narvik och landsvägsbuss till en kuststad som heter Harstad. Hotellövernattning där och tidigt på morgonen kliver jag ombord på Hurtigrutens fartyg "Polarlys". Får se Lofoten och Helgelandskusten när båten stävar söderöver och jag går av i Trondheim och sen tåg till Östersund och sen Inlandsbanan ner till Mora och hem igen..."När resan är målet..."
Believe, and you will find your way...
DSCN1517.jpgDSCN1227.jpg
De som inte har kent i hjärtat, ser här bara konstiga semesterbilder utan nån betydelse.
"Som alltid flyr jag till musiken
Den enda plats där jag är jag - - -
Där de stora drömmarna är lag"
"Var tog all tiden vägen
En gång var vi miljonärer
När vi hade all tid i världen"
"Om jag bara kunde fylla mitt hjärta med godhet"
Kentforumet - mitt språkbad på nätet
"Som alltid flyr jag till musiken
Den enda plats där jag är jag - - -
Där de stora drömmarna är lag"
"Var tog all tiden vägen
En gång var vi miljonärer
När vi hade all tid i världen"
"Om jag bara kunde fylla mitt hjärta med godhet"
Kentforumet - mitt språkbad på nätet
Undrar om det var en sån här tur Ödet syftade på???
Genom Köpenhamn - från Frederiksberg till Vanløse med kent i bilen
https://www.facebook.com/LailaMariGi...type=2&theater
http:///LailaMariGigi/videos/8209615...90881124087124
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-04-20 klockan 00:47.