Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 79

Ämne: Era "Pet peeves"

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Kentforumet
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Inte om du har din laptop uppfälld mot den.
    Ni måste ha kassa tågsitsar i Sverige.. Eller så är det bara jag som alltid åker businessclass när jag åker långt.

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Ni måste ha kassa tågsitsar i Sverige.. Eller så är det bara jag som alltid åker businessclass när jag åker långt.
    Typ så:
    Sláinte Mhath!

Staffan747
    Guest

Standard

Typ så:
    Haha, tack för den, fler paint-serier till folket.

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

När man ser in i folks näsor på kort. Alltså inte bara som två svarta prickar utan när det är hudfärgat och man verkligen ser in.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

När jag går barfota innomhus och inte ser den där låga byron som jag smäller lilltån i, endast lilltån.
    vad är en byron för något eller är det byrå som du stavat fel?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Fast om den personen skulle göra det så skulle han aldrig komma fram till kassan pga av alla:
    "Jag har bara det här och jag har lite bråttom" - människorna. Hört talas om snabbkassor?

Utveckla gärna det du försöker säga med bilder. Vad är en dålig naturbild enligt dig?
    Visst, snabbkassor är underbara när de är ÖPPNA vilket de i 90% av fallen aldrig är i Borås iallafall. Menar inte att kundvagnfolket ska låta varenda en gå före men en och annan stackare kan man väl ändå låta gå.

Med naturbilderna syftar jag mer på de som per automatik tänker "Aa fan, nu har jag en systerkamera nu kommer alla mina bilder bli skitbra och alla kommer tänka att jag är PRO på att ta bilder". När de sedan visar upp sina bilder för deras umgängeskrets blir det oftast jätte o-orginella bilder på träd som svajar, fiskmåsar etc(ofta fotograferade mot ljuset så bilden skevar till mina ögon rejält). För MIG krävs det väldigt mycket för att jag ska tycka en bild är bra(naturbild). Utvecklat nog?

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

folk som ställer sig i en lång kö för att klaga att de fått för lite pengar tillbaka på ica maxi...typ 1.50 kronor för lite...orka.

folk som inte kan köra bil.

folk som inte håller hastigheten.

gamla människor

mammor med barnvagnar som går ubersakta på ikea och stannar varannat fotsteg mitt i gången för att bara...titta. helt omedvetandes om att de stoppar folk från att gå förbi både fram och bak...

sambos förmåga att ALLTID släppa kopplingen istl för att möta upp med gasen så de blir ett hack/hopp...sjukt irriterande. hur svårt är de att lära sig liksom?

snåla människor

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    Med naturbilderna syftar jag mer på de som per automatik tänker "Aa fan, nu har jag en systerkamera nu kommer alla mina bilder bli skitbra och alla kommer tänka att jag är PRO på att ta bilder". När de sedan visar upp sina bilder för deras umgängeskrets blir det oftast jätte o-orginella bilder på träd som svajar, fiskmåsar etc(ofta fotograferade mot ljuset så bilden skevar till mina ögon rejält). För MIG krävs det väldigt mycket för att jag ska tycka en bild är bra(naturbild). Utvecklat nog?
    Förstår precis vad du menar, boomen av "konst" som dök upp efter att canons billigaste systemkameror dök upp på marknaden. Folk som sätter kameran i Auto-läge och fotar en blomma med lite skärpedjup, sedan vrider de kontrasten åt helvete och lägger upp den på bdb med nån cheesy låttext under. Fucking A.

Standard

Förstår precis vad du menar, boomen av "konst" som dök upp efter att canons billigaste systemkameror dök upp på marknaden. Folk som sätter kameran i Auto-läge och fotar en blomma med lite skärpedjup, sedan vrider de kontrasten åt helvete och lägger upp den på bdb med nån cheesy låttext under. Fucking A.
    PRECIS! You're my soulmate

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

folk som kör för sakta och samtidigt demonstrativt slickar mittlinjen så att man inta har en chans att köra om.

folk som har TV och stereo igång samtidigt.

När någon lägger öppnade plastförpackningar och potatisskal i vasken och sen fyller på med smutsig disk.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

• Folk som kör bil när dom inte bor på landet.
    • Folk som åker rulltrappa när dom inte är invalider.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    • Folk som åker rulltrappa när dom inte är invalider.
    Hur brukar du göra då, klättra längs räcket?

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Hur brukar du göra då, klättra längs räcket?
    Ta hissen?
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Ta hissen?
    Flyga ?

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen