Kentforumet
Kentforumet
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
När man ser in i folks näsor på kort. Alltså inte bara som två svarta prickar utan när det är hudfärgat och man verkligen ser in.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Visst, snabbkassor är underbara när de är ÖPPNA vilket de i 90% av fallen aldrig är i Borås iallafall. Menar inte att kundvagnfolket ska låta varenda en gå före men en och annan stackare kan man väl ändå låta gå.
Med naturbilderna syftar jag mer på de som per automatik tänker "Aa fan, nu har jag en systerkamera nu kommer alla mina bilder bli skitbra och alla kommer tänka att jag är PRO på att ta bilder". När de sedan visar upp sina bilder för deras umgängeskrets blir det oftast jätte o-orginella bilder på träd som svajar, fiskmåsar etc(ofta fotograferade mot ljuset så bilden skevar till mina ögon rejält). För MIG krävs det väldigt mycket för att jag ska tycka en bild är bra(naturbild). Utvecklat nog?
folk som ställer sig i en lång kö för att klaga att de fått för lite pengar tillbaka på ica maxi...typ 1.50 kronor för lite...orka.
folk som inte kan köra bil.
folk som inte håller hastigheten.
gamla människor
mammor med barnvagnar som går ubersakta på ikea och stannar varannat fotsteg mitt i gången för att bara...titta. helt omedvetandes om att de stoppar folk från att gå förbi både fram och bak...
sambos förmåga att ALLTID släppa kopplingen istl för att möta upp med gasen så de blir ett hack/hopp...sjukt irriterande. hur svårt är de att lära sig liksom?
snåla människor
Förstår precis vad du menar, boomen av "konst" som dök upp efter att canons billigaste systemkameror dök upp på marknaden. Folk som sätter kameran i Auto-läge och fotar en blomma med lite skärpedjup, sedan vrider de kontrasten åt helvete och lägger upp den på bdb med nån cheesy låttext under. Fucking A.
folk som kör för sakta och samtidigt demonstrativt slickar mittlinjen så att man inta har en chans att köra om.
folk som har TV och stereo igång samtidigt.
När någon lägger öppnade plastförpackningar och potatisskal i vasken och sen fyller på med smutsig disk.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
- Folk som kör bil när dom inte bor på landet.
- Folk som åker rulltrappa när dom inte är invalider.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."