Sidan 1 av 6 123456 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 79

Ämne: Era "Pet peeves"

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard Era "Pet peeves"

• När folk pratar med mig genom toalettdörren.
    • När det inte sitter klämmor på påsar i frysen eller på brödpåsen.
    • När skivor eller filmer ligger i fel fodral.
    • Glapp i sladdar.
    • Tråkiga, onödiga frågor som endast ställs för att bryta tystnaden.
    • Folk som köper skitdyra högtalare till bilen bara för att lyssna på mp3 med <192kbps.
    • Tjocka föräldrar som tar med sitt tjocka barn till mcdonalds.
    • När folk åker bussen i 1-2 stationer. Seriöst, att gå lite har inte dödat någon.
    • Folk som gör radbyte innan stycket är slut. Eller ännu värre; innan meningen är slut. Skärp er.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

När jag går barfota innomhus och inte ser den där låga byron som jag smäller lilltån i, endast lilltån.
    Sláinte Mhath!

Standard

BC's
    Folk som har en hel kundvagn full med varor och ser att det står en stackars snubbe bakom med ett paket mjölk men skiter i att låta honom gå före.
    Folk som tar kort på sig själva när det dricker en 2,25 cider och skriver FAN VAD JAG ÄR FULLLLL!!! HIHIHIHIHIHHI
    Barn

EDIT: Nästan alla som äger en kamera, som tar kort på sitt sexpack, sina tuttar, sina nya dyra coola skor, folk som tar kort på naturen och tror att dom är mega bra för att dom äger en systemkamera(deras bilder suger dock ändå).
    Folk som inte lägger sån där pinne som avskärmar mina egna grejer från någon annans.
    Folk som äger kläder endast från Myrorna eller Fjällräven.
    Folk som pratar högt i telefon.
    Folk som inte får tänt sin cig(oftast fjortisar) som står och slår sönder tummen mot tändaren och ger tillslut upp och låtsas som ingenting.
    Folk som har massa dekaler på sina bilar.
    När man handlar i en affär och har lite bråttom så ska alla idioter stå i vägen och ställa sina kundvagnar/barnvagnar där folk i regel brukar GÅ jävla retards.
    Dåliga skådespelare.
    Senast redigerat av kentpop den 2009-06-18 klockan 14:35.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    [LIST][*]Folk som köper skitdyra högtalare till bilen bara för att lyssna på mp3 med <192kbps.
    Eller folk som köper skitdyra högtalare till bilen bara för att lyssna på skitmusik över huvudtaget. Och folk med svindyra hemmabiosystem och stora, dyra TVs och sen bara sitter och tittar på Matrix och Sagan Om Ringen.

*Folk som inte använder blinkers.
    *Folk som inte har lås på toaletten.
    *Ungjävlar som lindar in byxbenen med gummiband.
    *Glas eller tallrikar som man råkar slå sönder precis efter man diskat dom.
    *När man hittar nån David Axelrod lp på någon loppis, blir euforisk, köper den snabbt, kommer hem och ska spela den, och det står James Last's Hammond Hits 8 på labeln.
    I'm feeling kinda basic today.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

* Folk som går långsamt
    * Folk som gör allt för att betala med jämna pengar och måste därför leta fram småslantar fast det är lång kö bakom
    * Folk som spelar musik från mobilen bland folk. Oftast är det dessutom äcklig Hip Hop.
    * Bilister som inte begriper sig på högerregeln
    * Bilister som kör för sakta
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    BC's
    Folk som har en hel kundvagn full med varor och ser att det står en stackars snubbe bakom med ett paket mjölk men skiter i att låta honom gå före.

Folk som tar kort på naturen och tror att dom är mega bra för att dom äger en systemkamera(deras bilder suger dock ändå).
    Fast om den personen skulle göra det så skulle han aldrig komma fram till kassan pga av alla:
    "Jag har bara det här och jag har lite bråttom" - människorna. Hört talas om snabbkassor?

Utveckla gärna det du försöker säga med bilder. Vad är en dålig naturbild enligt dig?
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Läggdags Visa inlägg
    Eller folk som köper skitdyra högtalare till bilen bara för att lyssna på skitmusik över huvudtaget. Och folk med svindyra hemmabiosystem och stora, dyra TVs och sen bara sitter och tittar på Matrix och Sagan Om Ringen.
    Fast det där är ju en smaksak. Vad som är bra i dina öron är skit i andras. Men dålig ljudkvalitet blir aldrig bra. Det är som att köpa en hd-tv och titta på xvid filer i avi container. Så jävla korkat.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Staffan747
    Guest

Standard

Skriver under på tidigare och lägger till några:

* Fetton på McDonalds, kolla på er själva för helvete...
    * Folk som går sakta på trånga gator
    * Folk som står på fel sida i rulltrappan mitt i rusningstid
    * När man öppnar kylskåpsdörren och nåt faller ut på en
    * Folk som kör 60 även om det är 80
    * Amerikaner som använder frasen "free world" om sig själva
    * När man går barfota och känner brödsmulor fastna under fötterna
    * Folk som hojtar i telefonen
    * Medelålderskärringar med burberrykläder, massa make-up och frisörfixade frisyrer, om de är så jävla flotta, varför åker de i samma buss som jag...
    * Folk som inte hör vad man säger när man ber dem göra nåt och är för rädda för att fråga så de gör helt fel istället
    * Folk som tror Robbie Williams är världens bästa artist
    * När spårvagnen kör knyckigt
    * Föräldrar som inte lägger märke till att jag uppriktigt är skitirriterad på deras unge som kryper tvärs över mitt bord på donken då jag sitter och äter. Jag suckar överdemonstrativt och gör hemska blickar, den tröga morsan gör INGET åt saken.
    * Fjortisar i klunga, alla kategorier..

Suck.

Erfaren medlem moongirls avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

-Folk som sprutar parfym/hårspray i bussen/tåget så att man knappt får luft.
    -Jämngamla människor som talar "pedagogiskt nedlåtande" mot en.
    - folk som sätter sig med små mellanrum på båda sidorna om en bänk vid bussen/tåget så att man inte kan sätta sig bredvid.
    -tjejer som har så högklackade skor på sig att de går som elefanter i dem.

kommer säkert på fler...
    Senast redigerat av moongirl den 2009-06-18 klockan 15:35.
    Signatur.

Standard

*Folk som gnäller på att andra kör för sakta, när dom själva kör för fort.
    I'm feeling kinda basic today.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

- När nån fäller ner ryggstödet på stolen framför dig på tåget.
    - Att läsa "av Embrace" under "senaste inlägg".
    - När man är ute på en kvällsprommenad i parken och nån hoppar fram ur nån buske och cuttar dig med en kniv 20 gånger, det är jobbigt.
    Sláinte Mhath!

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    - När nån fäller ner ryggstödet på stolen framför dig på tåget.
    Tycker det är rätt smärtfritt faktiskt..

Standard

*Ungjävlar som lindar in byxbenen med gummiband.
    Den skriver jag under på. Speciellt de som har 10 hårsnoddar i flourescerande grönt på varje ben.

* Folk som kör 60 även om det är 80
    Jag hatar folk som kör en halvmeter bakom mig trots att det är 90-väg och jag kör i typ 95. Folk som bara måste köra om fort som faaaaaaaan hatar jag också.

Men annars:

* Folk som måste tränga sig på tunnelbanan/tåget samtidigt som en hel flock försöker komma av.
    * Ungar (och vuxna...) som sparkar i ens stolsrygg på tåg/flygplan.
    * Folk som står på fel sida i rulltrappor.
    * Folk som tömmer hela plånboken på enkronor när det är en enorm kö bakom.
    * Vuxna människor som äter som treåringar.
    * Folk som "lånar" saker.

Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Tycker det är rätt smärtfritt faktiskt..
    Inte om du har din laptop uppfälld mot den.
    Sláinte Mhath!

Staffan747
    Guest

Standard

* Fjantkillar som tror de är ursöta när de plockar fram gitarren vid lägerelden och spelar wonderwall..

Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •