Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 79

Ämne: Era "Pet peeves"

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Att ha ironi som utväg för allt här i livet är svagt. Det har Henrik Schyffert lärt mig.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Ofta man jämnställer våldtäkt och rulltrappor. Haha.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Ah men ska vi bli lite mindre OT nu eller...
    och kom inte o klaga på att jag "inte är nån moderator o blablaa"
    Man får väl hjälpas åt...

Staffan747
    Guest

Standard

"Om topicen går OT sög den antagligen från början" Skrev en viss trådskapare.......

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    "Om topicen går OT sög den antagligen från början" Skrev en viss trådskapare.......
    hahaa BRA staffan!

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

"offtopic är också topic"
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

En anledning till att ta rulltrappan kan ju också vara för att inte slita på rygg och knän
    Visst det spelar ingen roll för vemsomhelst kanske men för de som har ett tungt arbete som redan sliter på kroppen så är det väl rätt förståeligt att de inte vill förstöra ännu mer genom att springa i milslånga trappor på fritiden
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Skriver under på tidigare och lägger till några:

* Fetton på McDonalds, kolla på er själva för helvete...
    * Smala människor som äter lika mycket på McDonalds som feta människor, men utan att gå upp i vikt.
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Tuggummi under skon
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Erfaren medlem benjamin_syrsas avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

* Gäng som går i rad på en trottoar, cykelväg eller liknande fast de är typ fem pers så att de tar upp hela bredden på vägen. Sen om de går långsamt också är det ännu värre.
    * Vanligt folk som fotograferar och sen skriver ut copyright på bilderna. Ingen vill sno era fula bilder ändå.
    * Folk som inte respekterar andras rädslor. Typ om någon är rädd för grodor så ska de ändå hålla på och trycka upp en groda i nyllet på den personen. Vi har förstått att du inte är rädd för grodor din tönt, du behöver inte hålla på att flasha med det för någon som kanske är det.
    * Folk som inte erkänner sina misstag, trots att det är självklart att de gjort fel.
    * Snygga människor med äckliga personligheter, men som ändå kommer undan med det för att de ser bra ut.
    * Raggare.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

*när osten hänger utanför smörgåsen...

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av benjamin_syrsa Visa inlägg
    * Gäng som går i rad på en trottoar, cykelväg eller liknande fast de är typ fem pers så att de tar upp hela bredden på vägen. Sen om de går långsamt också är det ännu värre.
    * Vanligt folk som fotograferar och sen skriver ut copyright på bilderna. Ingen vill sno era fula bilder ändå.
    * Folk som inte respekterar andras rädslor. Typ om någon är rädd för grodor så ska de ändå hålla på och trycka upp en groda i nyllet på den personen. Vi har förstått att du inte är rädd för grodor din tönt, du behöver inte hålla på att flasha med det för någon som kanske är det.
    * Folk som inte erkänner sina misstag, trots att det är självklart att de gjort fel.
    * Snygga människor med äckliga personligheter, men som ändå kommer undan med det för att de ser bra ut.
    * Raggare.
    word word word!

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    Med naturbilderna syftar jag mer på de som per automatik tänker "Aa fan, nu har jag en systerkamera nu kommer alla mina bilder bli skitbra och alla kommer tänka att jag är PRO på att ta bilder". När de sedan visar upp sina bilder för deras umgängeskrets blir det oftast jätte o-orginella bilder på träd som svajar, fiskmåsar etc(ofta fotograferade mot ljuset så bilden skevar till mina ögon rejält). För MIG krävs det väldigt mycket för att jag ska tycka en bild är bra(naturbild). Utvecklat nog?
    Jag brukar fota natur rätt ofta så jag tog illa vid mig först men nu förstår jag precis vad du menar^^
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    * Smala människor som äter lika mycket på McDonalds som feta människor, men utan att gå upp i vikt.
    Ohh! De er stygge! Især om man selv lever på salat til hverdags, trener ofte og mye og likevel ser ut som en tjockis.. Noen smale mennesker får man bare lyst til å kaldkvele..

• folk som absolutt skal dele sammen satte ord (merk dere at jeg med vilje skriver feil når jeg på peker dette fenomenet, nemlig ord delings syken)
    • folk som "ikke liker" før de i det hele tatt har smakt på
    • folk som i det ene øyeblikket lærer noe nytt, og i det neste har blitt verdensmestere i den samme kunnskapen.. især når den som lærte bort dette nye faktisk fremdeles er tilstede..
    • folk som skumper borti en på feks t-banen istedet for å spørre om man kan flytte seg litt (har vondt i ryggen serru!)
    • folk som blir veldig nedlatende når jeg tar for eksempel heis med min lille koffert, når andre står der (lenger bak i køa) med svære kofferter.. Og især når de nevner for meg at jeg faktisk er ung og sprek osv. Det er ikke alltid synlig uttapå folk at ikke alt er som det skal være inni.

Tusen takk for en riktig bra tråd, forresten! Den kom ikke en dag for tidlig.
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Medlem citronkvistens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

• Butiksbiträden som absolut skall fråga om man vill ha hjälp
    • Skrikiga ungar
    • Sega rektorer som håller totalt irrelevanta och oändligt långa tal på skolavslutningar
    • Inbjudna talare som håller ännu längre och ännu konstigare tal
    • Gamla tanter som tror de äger hela världen
    • Gamla människor som stressar mig
    • Folk som inte accepterar mitt livstempo
    • Att solen inte respekterar min dygnsrytm
    • Människor som är precis som alla andra (inte för att jag alltid är bättre själv, men jag vet i alla fall vem jag är)
    • Människor som inte låter mig göra på mitt eget sätt

EDIT:
    • Folk som tror fotbollsmatchen på skolidrotten är på blodigt allvar (lyckligtvis slipper jag dem nu)
    • Sura Busschaufförer som inte direkt sprider glädje (okej, de måste också få ha en dålig dag ibland)
    • Folk som inte förstår att de inte borde åka buss med eländiga hörlurar och lika dålig musiksmak
    Senast redigerat av citronkvisten den 2009-06-19 klockan 03:51.

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •