Oj, shit! Fy vad hemskt för alla som skulle gå.Men de kanske kan klämma in den lite senare med lite tur...
Oj, shit! Fy vad hemskt för alla som skulle gå.Men de kanske kan klämma in den lite senare med lite tur...
When you can live forever, what do you live for?
Jo fast inte så lätt att hitta info om det tycker jag, såg det nu på LN. Stod ju på aftonbladet.se om att fartyg fryst fast, typ, men tänkte inte på att det kunde påverka kent.
http://www.livenation.fi/news/799
Kents konsert flyttats till söndagen, den 7 mars!
torsdag 04 mars 2010
Kent har tvungits flytta konsertdatum tills söndagen den 7 mars. Köpta biljetterna gälls på nya datumet.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Bra att det ordnat sig.![]()
tråkigt för alla som reser dit för att se dem, borde ju innebära en hel del problem
En hel del problem, ja, enligt Svt.se
http://svt.se/2.22620/1.1915287/fyra...vid_kapellskar
ja alltså tänkte mest på alla som åker till helsingfors från andra håll i finland och har bokat resor och vandrarhem etc men det där verkar ju också rätt jobbigt
undrar om det bara är utrustningen som har fryst fast eller crewet och kent själva...?
Flyg, tåg, hotell, ledighet m.m. som går om intet för många. Inte alltid lätt att boka om sådant, i värsta fall ha råd att betala allt en gång till (dubbelt upp, så att säga) i sista minuten eller ens kunna komma loss från jobb/skola senare. För att inte tala om de som reser från andra länder, finns uppenbarligen en del i Tyskland, Sverige, USA och UK som kuskar runt lite. Tråkigt när det händer och det är väl svårt att lasta någon för något sådant. Sedan löste det väl sig till det bästa med nytt datum så kort inpå.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Isen på Riddarfjärden
smäller som gevär
Blåljus vid Tegelbacken
Våren är här
Inte.
Ja det här var väl inte kul, men jag ska omboka tågresan och åka dit på söndag istället. Hotellet går tydligen inte att avbokas men shit happens.
Naturen visar igen hur stark den är och hur små vi människor är.
Ja, detta påverkar ett stort antal fans runt omkring.
Jag skulle ju ta flyg från arlanda till helsinfors imorgon - Jag få nog ställa in den hela resan. Jäkla vinterkyla alltså.
Ja alltså dethär går ju i stöpet-omöjligt att ändra. helvete!!!
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Vet nån om det går att få tillbaka pengar för konsertbiljetten?
På Livenations hemsida står det att man kan få tillbaka sina pengar om man returnerar biljetten senast imorgon (lördag).
Whatever you do now, the world still turns.
Alltså konserten var ju fullbokad,antagligen 12-13.000 pers. Skulle ha blivit magiskt, nu blir det pannkaka. Säkert massor som inte kan boka om, redan har betalat o söndagkväll är något helt annat än fredagkväll. Blir en halvtom Arena.
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar