Enligt Aftonbladet kommer det att ta flera dagar att hjälpa samtliga fartyg som behöver assistans, kanske ända till på söndag. Kent borde transportera sin utrustning på något annat sätt.
Jag vågar ännu inte boka någon ny resa.
Precis. Är inte Silja Line lika drabbat? Skulle det inte vara bättre att boka en ny konsert i H:fors några veckor framåt, så folk skulle få planera om i lugn o ro? Är det möjligt rent praktiskt?
Edit: Går det att få bekräftat att konserten verkligen blir av på söndag? Ett hotellrum redan betalt, och får inte pengarna tillbaka. Tänker inte betala fler rum.
Senast redigerat av Grävlingen den 2010-03-05 klockan 07:30.
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Ah, man får väl strunta i att åka tillbaka till Stockholm och stanna kvar här i stället. Vadå plugga, jag vill inte missa Kent i Helsingfors! Det blir säkert magiskt på söndag också![]()
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
Je suis amoureux de l’image
Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
Je ne sais pas qui tu es
Så går det när rederierna inte lyssnar på Sjöfartsverket.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Eftersom det gick som det gick med färjorna och spelningen flyttades så tycker jag att Kent kunde spela minst en extra låt på söndagen. Gärna Beskyddaren i akustisk version om jag får välja.
Sen skulle jag gärna höra Sjukhus också eftersom jag missade den på Sthlm konserten.
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Nej, han har fortfarande inte påstått att det var Kents fel, se över din läsförståelse. Vad han säger är att eftersom det gick som det gick, och med problem som kan ha uppstått tycker han att Kent var kan vara schyssta och spela en extra låt. Det är ingen åsikt jag nödvändigtvis skulle lägga ner tid på att försvara (och det tänker jag inte göra heller). Men för det är det knappast en åsikt att sitta och gnälla över om man själv inte har något konstruktivt att komma med.
men jag förstår inte hur man ska göra om man vill returnera en biljett som man har köpt på internet och fått hemskickat?
Whatever you do now, the world still turns.
Min läsförståelse fungerar alldeles utmärkt, tack för att du bryr dig. Petski tycker att eftersom båtarna inte går som dom ska så ska Kent spela extra låtar. Det är ungefär som om hotellet man har bokat i Finland skulle bjuda på två extra nätter. Exakt samma logik.
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Jag tror säkert att Kent kompenserar oss, och spelar en eller två låtar extraDet är trots allt ganska stor skillnad mellan fredag o söndag, o ganska många som ska planera om. Konserten skulle gärna få börja tidigare också, det blir morgonnatt innan man är hemma.
Det jag menar med bekräftat att det faktiskt blir på söndagkväll, är att många turer är inställda,strejk i hamnarna, kommer dom faktiskt i tid till söndagen heller? Men eftersom det inte kommer någon ny information måste man väl lita på den som finns då.
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar