Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 67

Ämne: Kent i Helsingfors

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Josso Visa inlägg
    På Livenations hemsida står det att man kan få tillbaka sina pengar om man returnerar biljetten senast imorgon (lördag).
    Visst går det också att skicka e-post till Tiketti eller Lippu.fi (eller var man köpt biljetten), om man inte åker till Helsingfors.

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Enligt Aftonbladet kommer det att ta flera dagar att hjälpa samtliga fartyg som behöver assistans, kanske ända till på söndag. Kent borde transportera sin utrustning på något annat sätt.
    Jag vågar ännu inte boka någon ny resa.

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Enligt Aftonbladet kommer det att ta flera dagar att hjälpa samtliga fartyg som behöver assistans, kanske ända till på söndag. Kent borde transportera sin utrustning på något annat sätt.
    Jag vågar ännu inte boka någon ny resa.
    Precis. Är inte Silja Line lika drabbat? Skulle det inte vara bättre att boka en ny konsert i H:fors några veckor framåt, så folk skulle få planera om i lugn o ro? Är det möjligt rent praktiskt?

Edit: Går det att få bekräftat att konserten verkligen blir av på söndag? Ett hotellrum redan betalt, och får inte pengarna tillbaka. Tänker inte betala fler rum.
    Senast redigerat av Grävlingen den 2010-03-05 klockan 07:30.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Edit: Går det att få bekräftat att konserten verkligen blir av på söndag? Ett hotellrum redan betalt, och får inte pengarna tillbaka. Tänker inte betala fler rum.
    Men det är ju bekräftat.
    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Det är bara Markus jag och Martin som vet vad låtarna faktiskt heter i vårt band.

Standard

Ah, man får väl strunta i att åka tillbaka till Stockholm och stanna kvar här i stället. Vadå plugga, jag vill inte missa Kent i Helsingfors! Det blir säkert magiskt på söndag också
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Så går det när rederierna inte lyssnar på Sjöfartsverket.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Eftersom det gick som det gick med färjorna och spelningen flyttades så tycker jag att Kent kunde spela minst en extra låt på söndagen. Gärna Beskyddaren i akustisk version om jag får välja.

Sen skulle jag gärna höra Sjukhus också eftersom jag missade den på Sthlm konserten.

Erfaren medlem Indie-Jenss avatar
    Reg.datum
    May 2009
    samhälle, plats där flera hushåll har sin bostad

Standard

Citat Ursprungligen postat av petski Visa inlägg
    Eftersom det gick som det gick med färjorna och spelningen flyttades så tycker jag att Kent kunde spela minst en extra låt på söndagen. Gärna Beskyddaren i akustisk version om jag får välja.

Sen skulle jag gärna höra Sjukhus också eftersom jag missade den på Sthlm konserten.
    För det är ju Kents fel att det är is på vattnet.
    Every beat of your drum is wasted
    and every song you sing is a fake
    and every word is a hesitation
    you did it great...

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Indie-Jens Visa inlägg
    För det är ju Kents fel att det är is på vattnet.
    Påstod han det, eller?

Reg.datum
    May 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pretentiös Visa inlägg
    Påstod han det, eller?
    "Eftersom det gick som det gick med färjorna och spelningen flyttades så tycker jag att Kent kunde spela minst en extra låt på söndagen."

Svar: Ja.
    you did it great...

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

"Eftersom det gick som det gick med färjorna och spelningen flyttades så tycker jag att Kent kunde spela minst en extra låt på söndagen."

Svar: Ja.
    Nej, han har fortfarande inte påstått att det var Kents fel, se över din läsförståelse. Vad han säger är att eftersom det gick som det gick, och med problem som kan ha uppstått tycker han att Kent var kan vara schyssta och spela en extra låt. Det är ingen åsikt jag nödvändigtvis skulle lägga ner tid på att försvara (och det tänker jag inte göra heller). Men för det är det knappast en åsikt att sitta och gnälla över om man själv inte har något konstruktivt att komma med.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

men jag förstår inte hur man ska göra om man vill returnera en biljett som man har köpt på internet och fått hemskickat?
    Whatever you do now, the world still turns.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Josso Visa inlägg
    men jag förstår inte hur man ska göra om man vill returnera en biljett som man har köpt på internet och fått hemskickat?
    Har du provat att ringa eller maila den sida som du köpte biljetten ifrån? Gör det annars, om de inte har tillräcklig information uppe på hemsidan.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Reg.datum
    May 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pretentiös Visa inlägg
    Nej, han har fortfarande inte påstått att det var Kents fel, se över din läsförståelse. Vad han säger är att eftersom det gick som det gick, och med problem som kan ha uppstått tycker han att Kent var kan vara schyssta och spela en extra låt. Det är ingen åsikt jag nödvändigtvis skulle lägga ner tid på att försvara (och det tänker jag inte göra heller). Men för det är det knappast en åsikt att sitta och gnälla över om man själv inte har något konstruktivt att komma med.
    Min läsförståelse fungerar alldeles utmärkt, tack för att du bryr dig. Petski tycker att eftersom båtarna inte går som dom ska så ska Kent spela extra låtar. Det är ungefär som om hotellet man har bokat i Finland skulle bjuda på två extra nätter. Exakt samma logik.
    you did it great...

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Min läsförståelse fungerar alldeles utmärkt, tack för att du bryr dig. Petski tycker att eftersom båtarna inte går som dom ska så ska Kent spela extra låtar. Det är ungefär som om hotellet man har bokat i Finland skulle bjuda på två extra nätter. Exakt samma logik.
    Jag tror säkert att Kent kompenserar oss, och spelar en eller två låtar extra Det är trots allt ganska stor skillnad mellan fredag o söndag, o ganska många som ska planera om. Konserten skulle gärna få börja tidigare också, det blir morgonnatt innan man är hemma.

Det jag menar med bekräftat att det faktiskt blir på söndagkväll, är att många turer är inställda,strejk i hamnarna, kommer dom faktiskt i tid till söndagen heller? Men eftersom det inte kommer någon ny information måste man väl lita på den som finns då.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •