Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: Kent i Helsingfors

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    åh fick ni guldregn? : ( de kanske antar att finnar är lite mer hårdhudade än vi svennar, inte lika astmatiska och allergiska
    Men det är ju för att de finnar som är det har redan begått självmord eftersom alla svagheter är förbjudna i den finska grundlagen ?
    : ) obs jag ironiserar jag är själv född i det där landet och sprakar flytande finska.

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Är nog bäst att lägga ner den där "diskussionen". Hursomhelst verkar det som det var en riktigt trevlig spelning i Helsingfors, önskar nästan att man kunde varit där. Nu tycker jag att vi i Linköping försöker skapa samma härliga stämning.

Vad sa förrresten Jocke att MiDVH handlade om (om det var något nytt som sades).

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pretentiös Visa inlägg
    Är nog bäst att lägga ner den där "diskussionen". Hursomhelst verkar det som det var en riktigt trevlig spelning i Helsingfors, önskar nästan att man kunde varit där. Nu tycker jag att vi i Linköping försöker skapa samma härliga stämning.

Vad sa förrresten Jocke att MiDVH handlade om (om det var något nytt som sades).
    O.k vad är det "gamla" som sagts då?

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    O.k vad är det "gamla" som sagts då?
    Har fått för mig att det handlar om Joakim Bergs student (inte så värst insatt).

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag minns faktiskt inte allt o hördes dåligt, men något om att nu följer en låt som handlar om hur det är att vara riktigt ung, och hur man åldras (stort ?) och att vi alla en gång skall dö. Men det har han sagt tidigare också, det var inget nytt på så vis.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

Standard

Jocke: "Vi ska spela en sång som handlar om…att vara väldigt ung…och en sång som också handlar om att bli…äldre. En väldigt väldigt munter historia i fyra akter…som ungefär går ut på att vi… vi kommer alla en gång att dö"

Standard

Citat Ursprungligen postat av lmakynen Visa inlägg
    Jocke: "Vi ska spela en sång som handlar om…att vara väldigt ung…och en sång som också handlar om att bli…äldre. En väldigt väldigt munter historia i fyra akter…som ungefär går ut på att vi… vi kommer alla en gång att dö"
    Tack Imakynen!

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •