har vi tid att undra ?
har vi tid att undra ?
ja, mycket av er växer (:
Låten är kort sagt s v i n b r a ! ! Jag gillade den första gången. Jag älskade den andra gången. Tredje gången blev jag slav under min åtrå, preciiiiis som vanligt. Stort tack säger vi musikälskare! Det här kommer bli hur kul som helst.
Ja, den här låter var bra första gången jag hörde den och efter att hört den 10 ggr så är den ett mästerverk!
Vaknade för en stund sen, fick höra Svarta Linjer. Jag ryser, skakar, får knappt luft. Jag har saknat Kent. Detta kommer bli bästa året någonsin
Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!
Det är vackert. Låten växer verkligen när man lyssnar på den igen. Ser grymt mycket fram emot skivan!
Man KAN ju också tacka nej om man inte får spela live. Om man inte vill mima, menar jag. Varför inte utnyttja makten man har som sveriges största band? Om det är det man vill.
Kentcelibatet börjar bli svårt. I går satt jag och åt på Max och de hade radion på. Tänk om de hade spelat Töntarna... När jag kom hem ringde mamma. "Du gillar väl de där Kent. De är i Skavlan nu." Visst är det väl nästa vecka Röd kommer. På onsdag eller nåt sånt hoppas jag. För nu är jag enormt sugen.
Samtidigt kan väl artisterna då lika gärna mötas av svaret: "Tack, men nej tack. Då får XX vara artist den dagen istället."
Bara för att kent är kent så innebär det inte per automatik att studion riggas inför livemusik, om så absolut inte var tänkt. Då får artisten / bandet kanske istället välja att kompromissa. Playback eller singback som albumpromotion inför 1-2 miljoner tittare eller helt stå på sig och avböja medverkan.
Fast nu spelar det iofs ingen roll i fallet Skavlan + kent, eftersom det blev kanonresultat.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
alltså man är ju van att se jocke svartklädd och nu var han ju helt ljusbeige. svart får ju en att se smalare ut, och ljusa kläder har motsatt effekt.... inte så konstigt om nån tyckte han såg ut som en liten tjockis
*intelligent kommentar om jockes utseende*
Svarta linjer var så dålig, helt besviken. Hoppas inte resten av albumet går i samma stil
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt