Även om Glenn Hysén är en supporter till Liverpool är han främst en fotbollsspelare. Och ur en spelares synvinkel är det fullständigt logiskt att lämna en klubb som Torres gjort. För Torres är det här en fantastisk affär, han lämnar en klubb som har en stenrik ägare som är beredd att pumpa in pengar för att vinna CL, han lämnar den trista industristaden Liverpool för världsmetropolen London och han tjänat minst lika mycket i Chelsea som i Liverpool.
Men ur ett supporterperspektiv (och främst för Liverpoolsupportrar) är Torres en svikare. Han lämnar en klubb han påstått sig älska och han lämnar fans som älskat honom och sjungit hans namn. Om man inte förstår den bitterhet en supporter känner i ett sånt läge förstår man inte kärleken till ett fotbollslag och en fotbollsspelare.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
På pappret låter Andy Carrol och Suarez som ett sjukt bra anfallspar, de skulle kunna komplettera varandra perfekt. Individuellt så är Torres bättre än båda men en ensam omotiverad Torres är inte mycket att ha.
Som neutral ser jag fram emot att se både Liverpool och Chelsea i vår. Jag menar Torrer med Drogba är ju nästan för sjukt för att vara sant.
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
uis Suarez will have to come off the bench if he is to make his Liverpool debut against Stoke tonight. You can listen live online from 7.55pm GMT.
Dirk Kuyt starts up front, while Fabio Aurelio will play in central midfield. Jamie Carragher is back on the bench after a long injury lay-off with a dislocated shoulder.
The Liverpool team is: Reina, Kyrgiakos, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Lucas, Aurelio, Gerrard, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Carragher, Poulsen, Shelvey, Suarez, Maxi, Ngog.
3 poäng idag!
WOHO!![]()
Nu när man måste skämmas för att man har en Judaströja så måste man ju köpa en ny.
Men vad sjutton ska man ha på ryggen?
Funderar på en Reina, Gerrard eller Kelly.
Förslag och motivering tack!![]()
Om jag varit Liveerpoolsupporter hade jag satsat på en Carragher-tröja. Vet inte riktigt varför, men har alltid varit förtrjust i Carragher, en riktig kämpe.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
Carra funkar.
Eller varför inte en Kyrgiakos?
Gerrard känns, för mig som utomstående, som ett givet val. Typ som Håkan Mild eller Niclas Alexandersson för mig. Annars gillar jag Kuyt. Han känns äkta.
Dött lopp mellan Carra och Gerrard. Båda står för hjärta och passion.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
För första gången den här säsongen känns det riktigt bra. Fantastisk debut av Suarez igår, när Carroll kommer tillbaka från skadan kommer vi få ett grymt anfall.
Spöklikt vit
i solskens dis